کد خبر : 2010938 | 08 فروردين 1403 ساعت 18:28 | 44.6K بازدید | 26 دیدگاه

قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!

یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر اعلام کرده که هنوز درهای تیم ملی آلمان به روی او بسته نشده‌اند.

قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر پس از افت و ناکامی در پیراهن لایپزیش شانس حضور در تیم ملی آلمان را از دست داده است. او امیدوار بود با ترک چلسی و بازگشت به لایپزیش دوباره جایگاهش در تیم ملی را به دست بیاورد، اتفاقی که نه‌تنها رخ نداد، بلکه باعث خط خوردن او از لیست تیم ملی شد.

او در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل به لندن برگشت و به‌صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا بتواند با درخشش در تیم جذاب آنگه پوستکوگلو دوباره خودش را در دل ناگلزمان و ترکیب تیم ملی جا کند اما فعلا اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است.

نمایش‌های او در لباس تاتنهام آنقدری چشم‌گیر نبوده که سرمربی جوان تیم ملی را ترغیب به نوشتن نام ستاره ۲۸ ساله را در بین بازیکنان مدنظرش کند. با اینکه ورنر در لیست تیم ملی برای فیفا دی ماه مارس حضور نداشت، اما بیلد خب امیدوارکننده‌ای منتشر کرده است.

بر اساس اخبار، ناگلزمان قبل از اعلام لیست اخیر به ورنر خبر داده که با اینکه او را برای دو بازی‌ برابر فرانسه و هلند دعوت نمی‌کند، اما درهای تیم ملی به روی بسته نشده است. اگر او در هفته‌های آینده به اندازه کافی بازی کند و نمایش قابل قبولی داشته باشد می‌تواند در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها