کد خبر : 2012274 | 16 فروردين 1403 ساعت 23:21 | 9.5K بازدید | 10 دیدگاه

جهانبخش هنوز نمی‌تواند بازی کند

ملی‌پوش ایرانی فاینورد به دلیل مصدومیت همچنان قادر به همراهی تیمش نیست.

جهانبخش هنوز نمی‌تواند بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش آخرین بازی خود را  در دیدار هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند مقابل آلمره سیتی انجام داد که بخاطر آسیب دیدگی نتوانست پس از آن در رقابت‌های باشگاهی و ملی حضور پیدا کند و امشب هم در جدال با وولندام حضور نداشت و دور از فهرست بود.

بازیکن ایرانی فاینورد که در اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور پیدا کرد، ولی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان به میدان برود، در بازگشت به هلند هم همچنان بخاطر مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

تیم فوتبال فاینورد از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه کراس مقابل تیم قعرنشین وولندام قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ اردیویسه هلند را انجام بدهد که علیرضا جهانبخش در شب تساوی بدون گل تیمش دوباره به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران حضور نداشت.

2007232
جهانبخش با وجود حضور در تمرینات فاینورد در مسابقات رسمی غایب است.

علیرضا جهانبخش طی 40 روز گذشته در یک مسابقه جام حذفی و چهار دیدار لیگ اردیویسه هلند حضور نداشت و امشب هم به دلیل آسیب دیدگی نتوانست فاینورد را در دیدار مقابل وولندام همراهی کند.

ستاره ایرانی فاینورد که بحث جدایی‌اش از این باشگاه در پایان فصل مطرح است، امسال در 10 بازی لیگ اردیویسه هلند به میدان رفته که فقط یک پاس گل داده و نتوانسته آمار خوبی بر جای بگذارد.

دیدگاه‌ها