کد خبر : 2012614 | 18 فروردين 1403 ساعت 16:48 | 24K بازدید | 17 دیدگاه

پیام احساسی کین برای سون: هنوز پیگیرت هستم!

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، پیامی ویژه‌ای برای سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، ارسال کرده است.

پیام احساسی کین برای سون: هنوز پیگیرت هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین هنوز هم برای تماشای بازی سون هیونگ مین به عنوان دوست صمیمی خود "هر هفته" وقت می‌گذارد و پیام ویژه‌ای برای این ستاره کره‌ای ارسال کرده است.

کین تایید کرده که علی‌رغم انتقال به بایرن مونیخ در تابستان گذشته، به حمایت و تماشای بازی سون برای باشگاه سابقش یعنی تاتنهام ادامه می‌دهد.

سون که در سال 2015 از بایرلورکوزن به تاتنهام پیوست، در جریان بازی مقابل وستهم یونایتد به چهارصدمین بازی خود برای این باشگاه شمال لندنی رسید. چند نفر از هم تیمی‌های سابقش مانند کین، دله آلی و هوگو لوریس پس از رسیدن به این آمار برای او بهترین‌ها را آرزو کردند.

2007798

کین در یک پیام ویدیویی خطاب به سون گفت: "چه اتفاقی افتاده است، سونی. فقط می‌خواستم تماس بگیرم و به شما بابت 400 بازی برای تاتنهام تبریک بگویم. رفیق، موفقیت باورنکردنی‌ای است. به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که بسیاری از این بازی‌ها را با تو سپری کرده‌ام، بنابراین این یک امتیاز بوده است! پسری دوست داشتنی، یک فوتبالیست بزرگ و همینطور ادامه بده، رفیق. من هر هفته بازی‌های تو را تماشا می‌کنم. به شکست دادن آن ادامه دهید، به گلزنی ادامه دهید و امیدوارم به زودی تو را ببینم."

سون اکنون 9 فصل در تاتنهام بوده و همچنان در حال رکوردشکنی است. با گلی که شنبه گذشته مقابل لوتون تاون به ثمر رساند، این بازیکن کره جنوبی با 160 گل به رده پنجم جدول گلزنان تاریخ باشگاه تاتنهام صعود کرد. هری کین با 280 گل در صدر فهرست گلزنان تاتنهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها