کد خبر : 985769 | 12 شهریور 1391 ساعت 13:19 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رنجبر: حریفم پدیده تیر و کمان پارالمپیک است

کماندار ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات ریکرو انفرادی ایستاده بازی‎های پارالمپیک با اشاره به حریف مالزیایی‏اش در این مرحله گفت: حریفم پدیده بازی‌هاست چون برای نخستین بار است که در جمع چهار نفر برتر قرار می‎گیرد.

رنجبر: حریفم پدیده تیر و کمان پارالمپیک است

   ابراهیم رنجبر در گفتگویی با یادآوری اینکه در مرحله نیمه نهایی مسابقات ریکرو ایستاده انفرادی مردان باید به مصاف هاسیهین سناوی از مالزی برود، اظهارداشت: سناوی تا حالا و در هیچ رقابتی نتوانسته بود در جمع چهار نفر برتر قرار بگیرد. او همیشه در رده‎های انتهایی جدول بود اما در این بازی‎ها به مرحله نیمه نهایی رسیده است.

وی ادامه داد: در کل حریفم در مرحله نیمه نهایی خیلی مطرح نیست اما به هر حال پدیده مسابقات است. امیدارم بتوانم مقابل او عملکرد خوبی داشته باشم و فینالیست شوم یا حداقل اینکه با کسب مدال به کارم پایان دهم.

کماندار کاروان جانبازان و معلولان ایران با تاکید بر اینکه در رقابت‌های تیراندازی هیچ چیزی قابل محاسبه نیست، تصریح کرد: در مرحله حذفی مسابقات تیراندازی فاکتورهای زیادی در تعیین نتایج تاثیر دارند حتی آب و هوا و اینکه تنظیم بودن کمان؛ عوامل زیادی در برگزاری مسابقات ریکرو دخل و تصرف دارد به همین دلیل نمی‏توانم بگویم فردا چه نتیجه‎ای می‏گیرم.

رنجبر تاکید کرد: البته تا الان در مورد رکوردها طبق انتظار پیش رفته‎ام و امیدوارم فردا هم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به فینال برسم اگر چه واقعا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. همانطور که قهرمان پارالمپیک پکن و بازی‎های پارآسیایی گوانگجو در این دوره بازی‎ها حتی به جمع هشت نفر برتر هم نرسید.

  گفتنی است، ابراهیم رنجبر درمرحله نیمه نهایی مسابقات ریکرو ایستاده انفرادی مردان روز دوشنبه به مصاف هاسیهین سناوی از مالزی  می‎رود.

دیدگاه‌ها