کد خبر : 990268 | 26 مهر 1391 ساعت 14:01 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آراگونس: مورینیو به تاریخ می پیوندد

لوئیس آراگونس میهمان برنامه «اینترمدیو» بود و در این گفتگو به بررسی شرایط کنونی تیم ملی اسپانیا پرداخت:« اسپانیا لحظات فوق العاده ای را پشت سرمی گذارد. با حضور بازیکنانی که از نظر تکنیکی بی نظیر هستند و سرعت فوق العاده ای در به حرکت درآوردن توپ دارند.»

آراگونس: مورینیو به تاریخ می پیوندد

   با حضور آراگونس روی نیمکت مربیگری اسپانیا، سیستم بازی تیم تغییر یافت:« قبل از آن، در تیم به دنبال قدرت و نبرد در میدان بودند ولی ما با بازیکنانی که دراختیار داشتیم، دریافتیم که می توانیم به کنترل توپ بپردازیم و تیم حریف را مجبور کنیم که توپ را از ما بگیرد. از همین رو توانستیم چنین تیمی را شکل بدهیم و دل بوسکه هم به درستی تیم را در همین مسیر پیش می برد.» 
آراگونس با اشاره به درخشش بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا گفت:« آن کارهایی که اینیستا انجام می دهد، سخت است ولی ستون و پایه تیم، ژاوی ارناندس است که تیم را وادار می کند که آن طور که او دوست دارد، بازی کنند. او هیچ وقت توپ را از دست نمی دهد.»

به گزارش گل، او در مورد دوئل میان مسی و رونالدو بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن سال گفت:« مسی بازیکن خیلی خوبی است و بازی اش هم واقعا زیباست ولی رونالدو، یک بازیکن فوق العاده است. هیچ وقت نفهمیدم که چه کسی بهترین بازیکن دنیاست.» 
دانای اورتالسا موافق صحبت های چابی ارناندس که گفته بود که مورینیو به تاریخ نخواهد پیوست، نیست:« به نظر من مورینیو یک انسان پیروزی طلب در دنیای فوتبال است و به تاریخ خواهد پیوست. چون بیشتر از هر فرد دیگری افتخار کسب کرده و آن چیزی که ما مربیان باید انجام دهیم، قهرمانی است.»
 اتلتیکومادرید روزهای خوبی را پشت سرمی گذارد و آراگونس این درخشش رامدیون سیمئونه، مربی آرژانتینی این تیم است. آراگونس در تمجید از او گفت:« سیمئونه شباهت های زیادی به مورینیو دارد. او مدت خیلی کمی است که مربیگری می کند ولی کارهای بزرگی انجام داده. اگر اتلتیکومادرید به حرکت درهمین مسیر ادامه دهد، می تواند برای کسب جام های قهرمانی بجنگد.»

دیدگاه‌ها