کد خبر : 994093 | 07 آذر 1391 ساعت 10:42 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رمضان‌بیگی: با تغییر آدم‌ها چیزی درست نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: ما در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فوتسال خوب عمل نکرده‌ایم.

رمضان‌بیگی: با تغییر آدم‌ها چیزی درست نمی‌شود

      مجتبی رمضان‌بیگی در خصوص ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: معتقدم تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها گروه و راه همواری نداشت چرا که یکی از هم‌گروهی‌های ایران در فینال حاضر شد و تیمی که در مرحله یک هشتم نهایی توانست برابر ایران به برتری دست یابد در رتبه چهارم قرار گرفت. این موضوع که کلمبیا می‌تواند جزو چهار تیم برتر قرار بگیرد نشان می‌دهد فوتسال رو به رشد است، اما ما متأسفانه اسیر مسائلی شدیم که قبل از جام‌جهانی رخ داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به انتقادهای صورت گرفته از ترابیان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هم نباید احساساتی بررسی کنیم. باید منصفانه در بحث مدیریت و مسائل فنی صحبت کنیم نه اینکه با غرض‌ورزی تصمیم بگیریم. این درست نیست که هر موقع با شکست روبرو شدیم دنبال یک دیوار کوتاه بگردیم و آن را سیبل قرار دهیم. کمیته فوتسال حتماً‌ مشکلاتی داشته است که نتیجه نگرفته اما هجمه‌ اینگونه نیز علیه یک نفر درست نیست.

رمضان‌بیگی افزود: ما در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خوب عمل نکردیم. ببینید چه تیم‌هایی در سال‌های گذشته در فوتسال حضور داشتند که بنا به دلایلی کنار کشیدند. این مسائل به هیچ عنوان برای فوتسال خوب نیست. نیاز داریم که جایگاه فوتسال در فدراسیون فوتبال ارتقاء یابد و تا سطح نایب‌رئیسی پیش رود. باید برنامه‌ریزی و بودجه فوتسال مستقل باشد.

وی یادآور شد: به نظرم با تغییر آدم‌ها چیزی درست نمی‌شود. باید ساختار را درست کنیم. زمانیکه فردی را بر می‌داریم باید یک شخص قوی‌تر در رأس قرار بگیرد. اگر سریع بخواهیم تصمیم بگیریم، شاید به همین چیزی هم که داریم لطمه وارد شود. باید تصمیم منطقی گرفت. نمی‌توان عجولانه و با برکناری یک نفر نتیجه مثبتی گرفت. هنگامیکه با یک برد تیم را به اوج می‌برند و با یک باخت به زمین می‌زنند نشان می‌دهد که نگاه سطحی به موضوع وجود دارد. باید نگاه ریشه‌ای به موضوع داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص حضور تیم فوتبال صبا در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هنوز حضور صبا قطعی نشده و باید دید کنفدراسیون آسیا چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت، اما آنچه مهم است این است که در صورتیکه صبا در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود قطعاً نیاز به تقویت دارد. به نظرم تمام چهار نماینده ایران باید با قدرت در آسیا حاضر شوند.

وی در خصوص احتمال جدایی محسن خلیلی عنوان کرد: تاکنون که صحبتی با من نکرده است. ما خلیلی را با هدف اینکه بتواند به مجموعه کمک کند به صبا آوردیم. در ابتدا مصدوم شد و کمی از تیم دور شد. پس از تغییر کادر نیز کمتر از او استفاده شد و باید دید پس از این دو بازی چه تصمیمی صورت خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها