کد خبر : 1020622 | 08 شهریور 1392 ساعت 23:05 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: به هواداران قول می‌دهم یک جام بگیریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به هواداران قول می‌دهم با برنامه‌هایی که داریم یک جام برای آنها بگیریم.

  مجید جلالی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا، گفت: زیر این هجمه فشار هواداران که به عنوان فرمانده نقش دارند، تراکتورسازی به جز 15 دقیقه اول بد ظاهر نشد.
به نقل از فارس، وی افزود: فوتبالی که در اصفهان و مقابل فجر سپاسی و مس کرمان ارائه کردیم بسیار رو به جلو بود، اما بعد از آن که مقابل مس گلی نزدیم هجمه علیه ما وارد شد. می‌دانم از کجا نشأت گرفت. الان زمان حرف زدن در این مورد نیست.
جلالی در مورد اینکه شعارهایی داده می‌شد و اولیویرا مربی سابق تراکتورسازی را تشویق می‌کردند، عنوان کرد: به بازیکنان گفتم شما به این حرف‌ها کاری نداشته باشید. این هجمه‌ها علیه من است، می‌دانستم از قبل در این بازی برنده می‌شویم. این قول را همین جا به هواداران می‌دهم که یک جام می‌گیریم. امروز دیدیم که فولاد نتیجه نگرفت و در فوتبال این اتفاقات می‌افتد اما ما برنامه داریم که به موفقیت برسیم.
سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به هواداران پیشنهاد می‌دهم که دو دسته نشوند، با شناختی که من دارم حتما فوتبال زیبایی از تراکتورسازی می‌بینند و بهتر از این خواهیم شد. امروز اولین شکست فصل سایپا را رقم زدیم و در دو سال گذشته تراکتورسازی نتوانسته بود این تیم را شکست دهد.

دیدگاه‌ها