کد خبر : 1256270 | 09 مرداد 1394 ساعت 18:07 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی به جوان ها اعتقاد دارد

کریمی: گفتم گل اولم را زدم ولی نشد

هافبک جوان استقلال از اینکه نتوانسته در بازی با سیاه جامگان گلزنی کند از خودش ناراحت است.

کریمی: گفتم گل اولم را زدم ولی نشد
محسن کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: زمانی که توپ سمتم آمد با خودم گفتم رفتم که گل اول را بزنم. اما متاسفانه سرم به زیر توپ خورد و توپ به آسمان رفت. البته واقعا پیش‌بینی نمی‌ کردم که توپ اینقدر سریع به من برسد. خیلی دوست داشتم اولین گلم را برای استقلال بزنم اما حتما قسمت بوده که این اتفاق نیافتد. انشاالله در بازی های بعدی سعی می‌ کنم گل بزنم.

او در مورد توقع هواداران از او برای گل زدن هم گفت: چون من مهاجم و هافبک چپ و راست بازی می‌ کنم، پستم طوری است که در موقعیت گلزنی قرار می‌ گیرم و امیدوارم در طول فصل بتوانم برای استقلال گل بزنم.

هافبک استقلال در مورد پیروزی تیمش برابر پدیده هم اینطور توضیح می‌دهد: پدیده تیمی است که تازه به لیگ‌برتر آمده و آنها بسیار انگیزه داشتند که ما را شکست دهند، اما خدا را شکر که ما هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم. می‌ توانستیم باز هم به پدیده به گل بزنیم اما این اتفاق نیافتد. خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

کریمی در مورد پاس گل بهنام برزای هم می‌گوید: خیلی اتفاق خوبی است که آقای مظلومی به جوان ها اعتقاد دارد. اعتماد آقای مظلومی به یک بازیکن جوان مثل اعتماد به کل جوان ها است. خدا را شکر که امسال شرایط فراهم است و من از پاس گلی که بهنام داد، خیلی خوشحال شدم.

دیدگاه‌ها