کد خبر : 1302732 | 19 بهمن 1394 ساعت 09:38 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

دلایل افت صبای دایی (گزارش)

بازی و چهار باخت.این کارنامه اخیر تیم شهریار است. تیمی که دیر بسته شد اما زود اوج گرفت حالا روزهای تیره و تاری را تحربه می کند.

دلایل افت صبای دایی (گزارش)
به گزارش "ورزش سه"، تیم قعرنشین راه آهن در قم سه امتیاز حساس گرفت تا در روز رستاخیز پایین جدولی ها، دایی هم ناکام باشد.چرا صبا به این حال و روز افتاده است؟ پاسخ این پرسش را باید از چند منظر تعقیب کرد:

1. اختلافات داخلی

مالک هواپیمایی زاگرس به امید تملک صبا پا به عرصه ورزش نهاد. موسوی با این وعده که طی دو ماه باشگاه صبای قم به نام او می شود پرداخت های مالی باشگاه را بر عهده گرفت اما وقتی دید از پس کوچه های تو در توی خصوصی سازی و موانع آن بر نمی آید دلسرد شد و از انجام تعهداتش سرباز زده است.کار به جایی رسیده که گفته می شود برای انتقال پیام صادقیان و اکبر صادقی خود دایی و دوستانش دست به جیب شده اند. بازیکنانی که ابتدای فصل به امید دریافت پیش پرداخت نقد با درصد قابل توجهی از قراردادشان به صبا آمده و تخفیف زیادی نسبت به فصول قبل شان داده بودند حالا از شرایط راضی نیستند و این امر بی انگیزه گی تیم و نفراتش را موجب شده است.

2. یارگیری نیم فصل

هیچکس نفهمید چرا قاسم دهنوی دونده که نیم فصل خوبی را در صبا داشت از این تیم جدا شد. رفتن هاشم بیک زاده و عدم جذب دفاع راست، کار را برای تیم دایی سخت تر کرد. پیام صادقیان بازیکنی است که وقتی توپ دارد موثر بازی می کند و اکبر صادقی هم به زعم ذوبی ها هیچگاه در قالب کار تیمی و تاکتیکی قرار نمی گیرد و به همین دلیل یحیی تن به رفتن او داد.جذب این دو بازیکن گرهی از کار صبا باز نکرده و تیم شهریار روز به روز لاغرتر و نحیف تر می شود.

3. بی اعتمادی به جوانان

شاخصه مربیگری علی دایی میدان دادن به جوانان بود. کاری که این فصل انجام نداد و بیشتر به دنبال نفرات باتجربه و بعضا پا به سن گذاشته رفت. این نفرات زیر فشار لیگ فرسایشی و بدنسازی های مکرر در تعطیلات متعدد لیگ پانزدهم تحلیل رفته اند و از تیم با نشاط علی دایی در هفته های قبل حالا کمتر اثر و نشانه ای می بینیم.

در چنین اوضاع و احوالی اگر دایی نخواهد تیمش را به تحرک بیشتری وادارد قطعا روزهای خوبی در انتظار قمی ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها