کد خبر : 1316529 | 23 فروردين 1395 ساعت 12:33 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان صفر – نویدکیا 1

باشگاه سپاهان؛ فوتبال می‌بازد یا می‌برد؟

همه چیز در سپاهان داشت خوب پیش می رفت اما تشویق محرم نویدکیا روی سکوها چنان عرصه را بر حسین فرکی تنگ کرد که مجبور شد بر خلاف میل باطنی رای به بازگشت کاپیتان دهد.

باشگاه سپاهان؛ فوتبال می‌بازد یا می‌برد؟
به گزارش "ورزش سه"، محرم نوید کیا در بازگشت به میدان اعتنایی به حسین فرکی نکرد و زوایای اختلاف خود با سرمربی را عیان کرد. باشگاه هم در این جریان پشت محرم نویدکیا بود تا جایی که حسین فرکی خود در پایان راه دید و به تهران بازگشت.

تماشاگران تصور می کردند با بازگشت محرم همه چیز حل می شود و اگر سپاهان در برخی از دیدارها امتیاز از دست داده به خاطر نبود کاپیتان محبوب بوده! - غافل از اینکه فوتبال بازی تیمی است و هیچ گاه حتی یک ستاره نمی تواند تیم را قهرمان کند. اگر هم ستاره ای نقشش در موفقت پر رنگ است به این خاطر است که ده بازیکن دیگر برای او بازی می کنند.- این چنین نشد چون این چنین نبود. حسین فرکی رفت اما امتیازها به سپاهان برنگشت. حتی استیماچ هم نتوانست به سپاهان سر و سامان بدهد چرا که نیرویش درگیر اختلافات درونی شد که منشاش محرم نویدکیا بود، کاپیتانی که حتی خویشتن داری هم بلد نیست و پیش از بازی با استقلال علیه تیم و سرمربی بود و همه را متوجه کرد که دل خوشی از استیماچ هم ندارد.

محرم اگر نیت دارد در سپاهان مربی هم شود این راه درستی نیست که پیش گرفته، محرم هر قدر هم بزرگ باشد دلیل نیست که حسین فرکی و استیماچ با نطرات او پیش می رفتند.

با اخراج یا کنار رفتن حسین فرکی – محرم نوید کیا یک بار سپاهان را برد و این باخت نباید تکرار شود. اگر امروز رای به ماندن محرم نویدکیا داده شود فوتبال می بازد.

در همه جای این فوتبال باشگاه در چالش سرمربی و ستاره پشت سرمربی می ایستد چون این اصول است که اگر زیر پا گذاشته شود فوتبال می بازد. سپاهان یک بار این کار را کرد وتاوانش را پس داد و تکرار اشتباه عاقلانه نیست.

به یقین تماشاگری هم که سپاهان را بیشتر از محرم نویدکیا دوست داشته باشد تماشاگر واقعی نیست و گوش دادن به حرف چنین تماشاگرانی جایز نیست.

دیدگاه‌ها