کد خبر : 1359820 | 31 شهریور 1395 ساعت 14:13 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی: بعضی می‌خواهند پورموسوی نتیجه نگیرد

زهیوی می گوید این فصل تنها برای آقای گلی می جنگد و به کم تر از آن قانع نیست.

زهیوی: بعضی می‌خواهند پورموسوی نتیجه نگیرد

رحیم زهیوی در گفت وگو با "ورزش سه"، درباره باخت تیمشان در ثانیه پایانی گفت: ما بسیار تلاش کردیم تا بازی به تساوی کشیده شود اما نمی دانم چگونه شد تا در ثانیه های پایانی آنگونه گل خوردیم و یک امتیاز را به راحتی از دست دادیم. ما همان بازیکنان فصل قبل هستیم و کادرفنی نیز تلاش خودش را بسیار می کند اما در زمین نتوانستیم تاکنون چیزهایی که کادرفنی خواسته را انجام بدهیم. ما بازیکنان شرمنده پورموسوی و کادرفنی هستیم.


هافبک استقلال خوزستان همچنین افزود: این را به جاهای دیگر هم گفته ام و باز می گویم که عده ای نمی خواهند پورموسوی نتیجه بگیرد و منافعشان این است، پورموسوی به کسی باج نمی دهد و از نظر فنی هیچ چیز کم ندارد.اینکه او همه چیز را به ما می گوید و ما نمی توانیم انجام بدهیم تقصیر او نیست، او زمانی که تیم واقعا نیاز به پول داشت برای بازیکنان تلاش کرد تا به پولشان برسند و برای بعضی ها که نمی خواهند پورموسوی نتیجه بگیرد متاسفم. پورموسوی از نظر فنی، اخلاقی و شخصیتی در حد عالی است.


زهیوی همچنین درباره مصدومیتش گفت: راستش را بخواهید من با مصدومیت بازی کرده ام، دو بازی است که شوت به چارچوب نداشته ام و تنها وظیفه ام از سوی کادر فنی دادن پاس بوده است که خدارا شکر در آن موفق بوده ام.


هافبک سوسنگردی استقلال خوزستان در ادامه درباره دعوتش به تیم ملی افزود: آرزوی هرکس دعوت به تیم ملی است و من تلاشم را کرده ام، این چند هفته با مصدومیت کارم را انجام دادم، درست است سه هفته است که گل نزده ام اما هنوز چیزی از انگیزه هایم کم نشده است و تنها به آقای گلی راضی می شوم. اگر آقای کی روش من را دعوت کنند که باعث افتخار است و اگر اینگونه نشود بازهم تلاشم را ادامه می دهم، اما اگر سرمربی تیم ملی بودم با توجه به آمارم خودم را دعوت می کردم.

دیدگاه‌ها