کد خبر : 1399252 | 09 اسفند 1395 ساعت 19:50 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت لخویا در دقایق پایانی؛

لخویا و استقلال خوزستان مدعی‌های صعود

تیم لخویا با بازگشت به بازی در دقایق پایانی توانست 4 امتیازی شود و تا پیش از اتمام دیدار استقلال خوزستان برابر الجزیره به صدر جدول صعود کند.

لخویا و استقلال خوزستان مدعی‌های صعود

به گزارش "ورزش سه"، روز اول هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حال پیگیری است و در گروه B مسابقات که تیم استقلال خوزستان حضور دارد، تیم الفتح در دومین دیدار خود نیز موفق به کسب پیروزی نشد و در دقایق پایانی و در شرایطی که با نتیجه 2 بر 1 از حریف خود پیش بود، به تساوی رضایت داد.


در این دیدار ابتدا تیم لخویا با ضربه یوسف العربی مراکشی در دقیقه 19 به گل برتری دست یافتند ولی تیم الفتح در همان نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد و ناتان جونیور برزیلی توانست کار را به تساوی بکشد.


با شروع نیمه دوم این تیم الفتح بود که موفق شد با گلزنی البیشی در دقیقه 56 از حریف خود پیش بیافتد و در حالی که در آستانه کسب 3 امتیاز ارزشمند این دیدار قرار داشت، نماینده قطر موفق شد توسط "نام تائه هی" در دقیقه 86 کار را به تساوی بکشاند تا 4 امتیازی شود و پیش از اتمام دیدار نماینده ایران به صدر جدول برسد.


در هفته اول مسابقات تیم استقلال خوزستان با نتیجه 1 بر صفر موفق به شکست الفتح عربستان شد و در سوی دیگر تیم لخویا با نتیجه 3 بر صفر الجزیره امارات را مغلوب کرده بود.


تیم استقلال خوزستان نیز با نتیجه 1 بر صفر از الجزیره امارات پیش است و در صورت حفظ این نتیجه می تواند با 6 امتیاز به صدر جدول گروه B مسابقات صعود کند و لخویا در رده دوم قرار بگیرد. پس از این دو تیم نیز الفتح با 1 امتیاز و الجزیره بدون امتیاز رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها