کد خبر : 1414599 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:55 | 68.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیشنهادات مختلف تمرکز منشا را به هم ریخته بود؛

مطهری: منشا دست رنج ما بود

حمید مطهری می گوید دلیل ناراحتی کادر فنی پیکان از جدایی منشا این است که در یک جنگ نابرابر با تیم های بزرگ قرار دارند وگرنه جدایی بازیکنان با اتمام قرارداد در فوتبال یک چیز طبیعی است.

مطهری: منشا دست رنج ما بود

حمید مطهری مربی تیم پیکان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد اینکه فصل آینده هم با این تیم به همکاری خود ادامه می دهد یا خیر، گفت: صحبت هایی در این مورد انجام شده و ظرف امروز وفردا در این خصوص تصمیم  نهایی گرفته خواهد شد.


مربی پیکان در پاسخ به سوالی در مورد منشا و جدایی اش از این تیم گفت: همانطور که می دانید ما از نیم فصل با موضوع جدایی منشا روبرو بودیم و اکثر تیم ها با مدیر برنامه های منشا و خودش ارتباط برقرار کردند و همین موضوع هم باعث شد تا تمرکزش را از دست بدهد و کیفیت اصلی اش را از دست بدهد. در نهایت هم او جدا شد و به تیم دیگری رفت.


مطهری در مورد اینکه آیا پیکانی ها از تحت فشار گذاشتن منشا و زیرنظر گرفتن مداوم او توسط تیم های دیگر ناراحت شده اند، اظهار داشت: فوتبال حرفه ای نمی پذیرد که از این موضوع ناراحت باشیم. ناراحتی ما از این است که کادر فنی پیکان این بازیکن را پیدا کرد ولی چون در یک جنگ نابرابر هستیم، نمی توانیم بازیکن خود را در رقابت با تیم های بزرگ حفظ کنیم. 


وی ادامه می دهد: البته این باعث افتخار است که کادر فنی پیکان بازیکنی را کشف کرده و پرورش داده که همه تیم ها بر سر به خدمت گرفتنش دعوا دارند ولی اینکه نمی توانی از حاصل دست رنج خودت استفاده کنی ناراحت کننده است.


مطهری در مورد اینکه چرا قراردادی بیشتر از یکسال با منشا منعقد نشد تا این بازیکن به راحتی و بدون سود رساندن به باشگاه از پیکان جدا شود هم گفت: این موضوع دیگر در اختیار باشگاه بوده است و در مجموع به هر دلیل، این اتفاق افتاده است؛ شاید هم خود منشا نخواسته بیشتر از یک سال قرارداد داشته باشد.


مربی تیم پیکان در مورد اینکه چرا با توجه به پیشنهادات در نیم فصل اجازه جدایی به منشا را ندادند تا باشگاه هم از انتقال او منتفع شود، بیان کرد: می توانستیم این کار را بکنیم و چند بازی هم به خاطر عدم تمرکز منشا ضرر کردیم ولی برای نیم فصل دوم به این بازیکن نیاز داشتیم. البته درست است که منشا بازیکن توانمندی است ولی بازیکنان تیم ما از دفاع تا حمله تلاش می کردند تا منشا گلزنی کند. خیلی بازیکنان خوبی داشتیم ولی خیلی ها فقط منشا را می بینند. ما در بازی آخر هم منشا را نداشتیم ولی توانستیم در بازی خارج از خانه فولاد را شکست دهیم.


مربی تیم پیکان در خصوص اینکه پیکان با چه سیستمی بازی می کرد که منشا توانست نمایش های خوبی داشته باشد و اینکه آیا منشا می تواند در تیم جدیدش هم موفق باشد، خاطرنشان کرد: ما در این فصل با سیستم پایه 1-3-2-4 بازی می کردیم که در حمله و دفاع تغییر می کرد. کادر فنی ما با توجه به توانایی های منشا و بازیکنان دیگر سیستم را انتخاب کرده بود و موفقیت منشا در تیم های دیگر بستگی به تفکراتی دارد که مربیان آن تیم ها در نظر دارند.

دیدگاه‌ها