کد خبر : 1424674 | 10 تیر 1396 ساعت 10:49 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق تیم ملی پرتغال خرید رویایی الاهلی 

ولخرجی های رقیب پرسپولیس آغاز شد

با ورود سرمربی جدید به نیمکت رهبری الاهلی ولخرجی های رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

ولخرجی های رقیب پرسپولیس آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاهلی بعد از دو ماه رایزنی با مربیان سرشناس جهان فوتبال سرانجام با سرگئی ربروف مربی 43 ساله و مشهور اوکراینی به توافق رسید و با قراردادی نجومی و دوساله سرمربی سابق دیناموکیف را جانشین سرمربی سوئیسی خود کرد. ربروف که چند روز پیش وارد جده شد تا مراحل ابتدایی آغاز تمرینات الاهلی را فراهم کند در اولین اقدام خواستار جذب ستاره سابق تیم ملی پرتغال برای فصل آتی شد.


بنا بر اعلام رسانه های نزدیک به باشگاه الاهلی خروجی اولین جلسه ربروف با سران باشگاه در جده به توافق برای خرید میگیل ولوسو ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه دیناموکیف برمی گشت. ستاره ای که خود ربروف در زمان حضور روی نیمکت باشگاه اوکراینی زمینه خرید او را فراهم کرد و حالا قرار است با پیشنهاد رقم چند میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را به جده عربستان ببرد.


میگیل ولوسو که سابقه حضور در تیم ملی پرتغال و بازی در کنار کریس رونالدو را در کارنامه دارد در صورت حضور در الاهلی به عنوان زوج خط حمله این تیم در کنار عمرالسوما سوریه ای اواخر مردادماه برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت و خرید او می تواند سرآغاز ولخرجی های باشگاه سعودی برای موفقیت در آسیا و این فصل لیگ عربستان باشد.

دیدگاه‌ها