کد خبر : 1470697 | 07 آبان 1396 ساعت 17:49 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

روخی بلانکو روی نوار تساوی ها

چه بر سر اتلتیکوی سیمئونه آمده است؟

اتلتیکو مادرید فصل جاری، هیچ نشانی از اتلتیکوی سال های اخیر ندارد و به نظر می رسد که سیمئونه و تیمش به بحران نزدیک می شوند.

چه بر سر اتلتیکوی سیمئونه آمده است؟

به‌ گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو روز گذشته در هفته‌ دهم لالیگا نتوانست ویارئال را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و هشتمین تساوی فصل را کسب کرد.

در این فصل  قرمز و سفیدپوشان روی نوار تساوی قرار دارند. آنها در ۱۴ بازی شان، پنج پیروزی، هشت تساوی و یک شکست را (مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا) به نام خود ثبت کرده اند. پیروزی‌ها برابر لاس پالماس، مالاگا، اتلتیک بیلبائو، سویا و سلتاویگو به دست آمد و تساوی‌ها مقابل خیرونا، والنسیا، لگانس، بارسلونا، قره باغ، الچه و ویارئال اتفاق افتاد.

 

 

1250444

 

 

شرایط کنونی اتلتیکو نسبت به فصل گذشته بدتر است. یک سال پیش اتلتیکو در چنین مقطعی، ۱۰ پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بود. در آن زمان روخی بلانکو سه تساوی (مقابل آلاوس، لگانس و بارسلونا) به دست آورد و برابر سویا شکست خورد اما توانست سلتاویگو، آیندهوون، ‌اسپورتینگ خیخون، دپورتیوو لاکرونیا، بایرن مونیخ، والنسیا، گرانادا، روستوف و مالاگا را مغلوب کند. گیخوئلو را نیز در کوپا دل ری با پیروزی پر گل پشت سر گذاشت. اتلتیکو در مجموع پنج پیروزی کم‌تر از فصل گذشته به دست آورده است.

 

 

1243927

 

 

جالب این است که نبود این پیروزی‌ها جایگاه روخی بلانکو را در جدول لالیگا خیلی تغییر نداده است. آن‌ها فصل گذشته ۲۱ و در این فصل ۲۰ امتیاز به دست آوردند. اما این نتایج در جایگاه اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا کاملا تاثیرگذار بوده است. فصل قبل شاگردان دیگو سیمئونه سه بازی رفت خود را مقابل آیندهوون، بایرن مونیخ و روستوف با پیروزی پشت سر گذاشتند اما در این فصل برابر رم و قره باغ مساوی کردند و از چلسی شکست خوردند. قرمز و سفیدپوشان از ۹ امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کردند و صعودشان به مرحله بعد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

اتلتیکو در کوپا دل ری مقابل الچه یک بر یک مساوی کرد. این نتیجه‌ در بازی‌های حذفی خوب است اما قاطع نیست. سال گذشته این تیم گیخوئلو را با ۶ گل شکست داده بود.

دیدگاه‌ها