کد خبر : 1526302 | 05 خرداد 1397 ساعت 11:32 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو هزار صندلی خالی در فینال چمپیونزلیگ

هر چند که هواداران رئال مادرید و لیورپول، حضور پررنگی در شهر کیف برای فینال امسال داشته اند ولی حدود 2000 صندلی برای بازی امشب خالی خواهد بود.

دو هزار صندلی خالی در فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف فینال های هر سال، به نظر می‌رسد فینال کیف با اتفاقی عجیب همراه خواهد شد. حدود 2000 بلیت برای بازی امشب، به یوفا پس داده شده که چنین اتفاقی در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

 

باشگاه رئال مادرید 1400 بلیت رسمی را تحویل یوفا داد زیرا سفر کردن به کیف برای هواداران مادریدی کار بسیار دشواری است. این سفر هزینه ای بیش از 1000 یورو خواهد داشت، به علاوه بلیت ورزشگاه که بین 70 تا 460 یورو خواهد بود. بدین ترتیب، رئال حدود 12 هزار و 802 هوادارا را در ورزشگاه المپیک کیف در کنار خود می‌بیند.

 

 

1304676

 

 

هواداران لیورپول نیز با مشکل دیگری دست و پنجه نرم می‌کنند. سه پرواز چارتر که قرار بود از لیورپول راهی کیف شود و مسافرانش اکثرا هواداران لیورپول بودند، به علت عدم پذیرش این حجم از هواپیما در فرودگاه کیف، کنسل شدند و تعدادی از لیورپولی ها نتوانستند به همراه تیمشان راهی کیف شوند.

 

تمهیدات امنیتی برای این بازی در بالاترین سطح خواهد بود. روز گذشته نیز در شهر کیف، درگیری شدیدی بین هواداران لیورپول و هولیگان‌های روس انجام شد که پنج نفر دچار جراحت شدید شدند. البته برای بازی فرداشب، برخلاف سال گذشته، تهدید تروریستی، وجود نخواهد داشت، هر چند پلیس با نیروهای متعدد در ورزشگاه حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها