کد خبر : 1526328 | 05 خرداد 1397 ساعت 13:13 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ناواس-کاریوس: تقابل گلرهای پرنوسان

تمام بازی‌هایی که کاریوس و ناواس در این فصل انجام داده اند، زیر میکروسکوپ قرار داشته اند و با دقت بررسی شده اند ولی فینال امشب، این فشار حتی بیش از قبل خواهد بود.

ناواس-کاریوس: تقابل گلرهای پرنوسان

به گزارش "ورزش سه"، این سومین فینال پیاپی برای گلر کاستاریکایی رئال است، چیزی که شاید کمتر کسی در سال 2014، هنگام پیوستن او به رئال پیش بینی اش می‌کرد. علت آن البته این نیست که کسی به رقابت طلبی رئال در اروپا و حفظ سطح بالایش شک داشت، بلکه علت این بود که کسی فکر نمی‌کرد گلر کاستاریکایی، سال‌ها در جمع سپیدپوشان باقی بماند. با این حال، زیدان و هم تیمی‌های ناواس، هیچگاه شکی به توانایی‌های او نداشتند.

 

 

1299647

 

 

در روز یازدهم آوریل، در دیدار برگشت یک چهارم نهایی، ناواس اشتباهات مرگباری داشت که منجر به گلزنی یووه شد و تیمش تا آستانه حذف نیز پیش رفت. با این حال، او خیلی سریع جبران کرد و شاید بهترین عملکردش در پیراهن رئال را در دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن به نمایش گذاشت. حالا فینال شاید تمام آن چیزیست که ناواس، یک بار دیگر برای اثبات خود نیاز دارد.

 

اگر ناواس در هر بازی زیر ذره بین قرار دارد، کاریوس شرایط سخت تری را تجربه می‌کند زیرا رسانه‌های انگلیسی با وسواس خاصی او را نقد می‌کنند و هر هفته نیز نام جانشین‌هایی برای او از جمله الیسون بکر، یان اوبلاک و دوناروما مطرح می‌شود. او می‌تواند به سومین گلر آلمانی تبدیل شود که با یک باشگاه خارجی، قهرمان چمپیونزلیگ شده است. پیش از او، ایلگنر و تراشتگن موفق به چنین کاری شده بودند.

 

1163710

 

 

کلوپ اما به او اعتماد کرده و کاریوس را به عنوان دروازه بان اصلی انتخاب کرده است. پاسخ این اعتماد نیز توسط کاریوس داده شده و گلر آلمانی در 32 بازی، 16 کلین شیت انجام داده که 6 کلین شیت آن در چمپیونزلیگ بوده است.

دیدگاه‌ها