کد خبر : 1558892 | 13 مهر 1397 ساعت 15:45 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با آلاوس

لوپتگی: کدام بحران؟ هم امتیاز بارسا هستیم

اوضاع برای رئال پس از شکست 1-0 برابر زسکا مسکو، پیچیده و بحرانی شده است.

لوپتگی: کدام بحران؟ هم امتیاز بارسا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال سه بازی متوالی است که پیروز نشده و حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. فردا در زمین آلاوس دیدار حساسی در انتظار کهکشانی هاست و یک ناکامی دیگر بحران را عمیق تر خواهد کرد.

 

 

1342409

 

 

لوپتگی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفترئال مادرید همین است و اگر چند بازی پیروز نشوید، باید منتظر انتقادات باشید. با این انتقادات باید طبیعی برخورد کرد. در طول فصل، روزهای خوب و بدی را تجربه خواهیم کرد و برای من، مهم حسی است که بازیکنان دارند. حتی در این شرایط نیز نکات مثبتی در تیم می بینم. باید اشتباهات را اصلاح کرد و با اطمینان کامل رو به جلو رفت.»

 

بحران و از بین رفتن ترس رقبا از رئال:« این هم یک دیدگاه است. توقعات در رئال بالاست ولی باید همیشه متمرکز بود. کدام بحران؟ هم امتیاز با بارسا هستیم و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار داریم. در لیگ قهرمانان هم شک ندارم که همراه رم صعود خواهیم کرد. درست است که به زسکا باختیم ولی در آن بازی بدشانس بودیم.»

 

 

1341449

 

 

آلاوس:« برابر تیمی بازی داریم که در شش بازی اخیر شکست نخورده است و این ما را مجبور می کند که بهترین نمایش خودمان را ارائه دهیم.»

 

مصدومان:« متاسفانه ایسکو، کارواخال و مارسلو را در اختیار نداریم. آنها چند هفته دیگر هم به دور از میادین هستند. بیل هم مشکلاتی داشت که برطرف شده است اما جایگزینان خوبی داریم. در طول فصل و با توجه به فشار بازی ها، این مصدومیت ها طبیعی هستند. اگر بیل در دربی به بازی ادامه می داد، ممکن بود الان نتواند ما را همراهی کند.»

 

خطر اخراج:« برای من و تیم، هر بازی مثل یک فینال است و توجهی به شایعات نداریم. هر روز کار می کنیم تا بهتر شویم. در رئال شرایط همیشه اینگونه بوده و خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها