کد خبر : 1666502 | 15 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

خشم ادامه دار امباپه؛ عذرخواهی از توخل هرگز!

کیلیان امباپه هنوز حاضر نشده به خاطر رفتارش پس از تعویض مقابل مون پولیه از توماس توخل عذرخواهی کند.

خشم ادامه دار امباپه؛ عذرخواهی از توخل هرگز!

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 69 بازی پی اس جی و مون پولیه بود که توماس توخل سرمربی پی اس جی تصمیم به تعویض کیلیان امباپه گرفت. بازی 5-0 به سود پی اس جی در جریان بود و امباپه هم یک گل به ثمر رسانده بود اما ستاره فرانسوی به هنگام تعویض، آشکارا عصبانیت خود را نشان داد. به هنگام ترک زمین، توخل او را متوقف کرد تا برایش توضیح بدهد و همین جا بود که بین دو طرف تنش در گرفت. اتفاقی که بازتاب گسترده ای هم داشت.

 

 

1475585

 

 

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، دو شب پیش بین دو طرف جلسه آشتی کنان برگزار شد اما امروز اکیپ ادعا کرد که امباپه در نهایت حاضر به عذرخواهی از توخل نشده است. او پس از بازی نیز نه از توخل و نه از هم تیمی هایش عذرخواهی نکرد چرا که معتقد است سرمربی آلمانی با او مثل یک جوان تازه وارد رفتار می کند و نه یک فوق ستاره.

اکیپ به نقل از نزدیکان امباپه نوشته است که این بازیکن از توخل ناراحت است چرا که در واقع برخورد او در کنار زمین باعث بالا گرفتن تنش شد. امباپه معتقد است در شرایطی که او عصبانی بود، توخل نباید سد راهش می شد و بهتر بود این کار را به زمانی موکول می کرد که شرایط آرام تر می شد.

 

 

Video thumbnail

 

 

توخل در واکنش به درگیری اش با امباپه گفته بود:« من سرمربی هستم؛ کسی که تصمیم می‌گیرد چه کسی از بازی خارج شود و چه کسی به بازی برود. من هستم که تصمیم می گیرم. امباپه بسیار باهوش است. او می داند که چه کاری باید انجام بدهد. او دوست ندارد تعویض شود؛ هیچ کسی دوست ندارد تعویض شود. تصاویری خوبی از این اتفاق منتشر نشد اما ما تنها باشگاهی نیستیم که باید با چنین اتفاقاتی کنار بیاید.

تصمیم گیری در مورد امباپه؟ نمی دانم، باید فکر کنم. باید بخوابم. فردا تصمیم می گیرم. ما ساعت 11 صبح تمرین داریم. با تیم در مورد بازی صحبت خواهیم کرد. باید ببینم در این مورد صحبت کنم یا به صورت انفرادی این کار را انجام بدهم. بستگی به خواب شبم دارم.»

 

طبق ادعای اکیپ، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تا به این لحظه با امباپه هیچ صحبتی نداشته و تمام تمرکز خود را روی تمدید با این بازیکن گذاشته است.

 

 

دیدگاه‌ها