کد خبر : 1673714 | 23 اسفند 1398 ساعت 13:59 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نفت مسجدسلیمان آرامش دارم

گوهری: فوتبال ایران از المپیک که مهم‌تر نیست

دروازه بان تیم نفت مسجدسلیمان می گوید تعطیلی مسابقات فوتبال تصمیم درستی بوده است.

گوهری: فوتبال ایران از المپیک که مهم‌تر نیست

احمد گوهری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره روزهای حضورش در نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خوشحالم که دوباره شاگرد آقای تارتار و آقای اینانلو شدم. واقعا از این دو عزیز تشکر می کنم که نیم فصل پیشنهاد همکاری دادند و با حضور در نفت مسجدسلیمان دوباره آرامش پیدا کردم و از انتخابم راضی هستم. امیدوارم بتوانم با شروع دوباره مسابقات هم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم و هواداران مسجدسلیمانی را خوشحال کنم.


وی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا اطلاع ثانوی خاطرنشان کرد: این تصمیم خوبی است که گرفته شده. به هر حال فوتبالیست ها هم درمعرض خطر هستند و ممکن است هرلحظه یک بازیکن کرونا بگیرد و در صورت برگزاری بازی ها آن را منتقل کند. اگرچه از نظر فنی به ضرر فوتبال و فوتبالیست ها است که بازی ها برگزار نشود، اما برای حفظ سلامت مربیان و بازیکنان و اعضای کادر اجرایی تیم ها این تصمیم باید گرفته می شد.


دروازه بان نفت همچنین گفت: شما می بینید که بازی های اروپایی هم لغو شده و حتی المپیک هم احتمال دارد به خاطر کرونا به تعویق بیفتد. قطعا فوتبال ایران از المپیک که مهم تر نیست.فکر می کنم می شود در اوایل اردیبهشت ماه با خیال راحت تری بازی های لیگ را دوباره استارت زد و با برنامه ای فشرده مسابقات را به پایان رساند.


گوهری در پایان افزود: امیدوارم این بحران جهانی از سر مردم ایران بگذرد. همه باید مواظب خودشان باشند تا از این روزهای سخت بتوانیم سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم همه چیز برای مردم کشورم خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها