کد خبر : 1680610 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 21:01 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

دفتر گل گهردر آلمان هم ماجرای پول به ویلموتس را تکذیب کرد

جواهری: اگر 10 میلیارد داده بودیم انکار نمی کردیم

در روزهای اخیر باردیگر مساله پرداخت پول از سوی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر به مارک ویلموتس مطرح شده است نامه هرچند مسئولین این شرکت بازهم آن را تکذیب کردند.

جواهری: اگر 10 میلیارد داده بودیم انکار نمی کردیم

به گزارش" ورزش سه" امروز محمد جواهری   مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان روی خط شبکه ورزش آمده بود باردیگر قویا ماجرای پرداخت پول به مارک ویلموتس یا فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد. مدیرعامل گل گهر در پاسخ به این سوال و اینکه آیا در زمان حضور ویلموتس در سیرجان چنین پولی به او داده شده است؟ گفت:" به هیچ عنوان اینطوری نیست و من قویا تکذیب می کنم. شاید چون آقای ویلموتس به سیرجان آمد این ذهنیت پیش آمده که گل گهر حقوق ایشان را پرداخت کرده است."


او افزود:" من امروز بامعاونین و مدیران ارشد شرکت گل گهر هم صحبت کردم و همه متفق القول گفتند که گل گهر هیچ پولی نداده است." 


جواهری درباره اینکه گفته می شود شرکت صنعتی گل گهر از طریق حساب های خارجی و کشور لیختن اشتاین این پول را داده است گفت:" بازهم تاکید می کنم گل گهراصلا به این ماجرا ورود نکرده و اصلا در جریان پرداخت پول  نبوده است. شرکت صنعتی و معدنی گل گهر یک شرکت بزرگ بورسی است که هم گردش مالی بالایی دارد و هم از شرکت های برجسته در بورس و اقتصاد کشور است. مطمئن باشید که اگر این شرکت به این مساله ورود کرده بود دلیلی برانکارش نداشت."


مدیرعامل باشگاه گل گهر همچنین گفت:"من امروز با مدیردفتر گل گهر در آلمان صحبت کردم و ایشان گفت تمامی این مدارکی که منتشر شده است کذب محض است و صحبت ندارد."

دیدگاه‌ها