کد خبر : 1682215 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 14:25 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین ویری:

همان بهتر که هالند به یوونتوس نه گفت!

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که پاسخ منفی ارلینگ هالند به یوونتوس، بهترین تصمیم بود.

همان بهتر که هالند به یوونتوس نه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده این فصل فوتبال اروپاست. او ابتدا با درخشش در پیراهن سالزبورگ بود که چهره شد. گل های حساسش در لیگ قهرمانان، کمک کرد سالزبورگ تا هفته پایانی شانس صعود به دور یک هشتم نهایی را داشته باشد.

 

 

1492654

 

 

هالند که از تیم های بزرگی پیشنهاد داشت، در انتقالات ژانویه راهی بروسیا دورتموند شد. ژرمن ها با پرداخت بند فسخ هالند، او را از چنگ دیگر باشگاه ها خارج کردند و البته در این بین، پاسخ مثبت ستاره نروژی نیز تاثیر مستقیم در انتقالش داشت. در واقع هالند ترجیح داد به دورتموند برود چرا که در این باشگاه روند پیشرفتش را مساعد می دید.

او در حالی راهی دورتموند شد که از یوونتوس و منچستریونایتد نیز پیشنهاداتی جدی داشت.

 

 

Cassano, stoccata a Cristiano nella diretta con Vieri: Ronaldo ...

 

 

کریستین ویری شب گذشته در گفت و گوی زنده اینستاگرامی با آنتونیو کاسانو، در مورد هالند صحبت کرد و گفت:« هالند پیشنهاد یوونتوس را رد کرد و معتقدم چه خوب که او به یووه، پاسخ منفی داد. انتخاب بروسیا دورتموند، یک انتخاب کاملا درست و منطقی بود. او حالا در تیمی است که به جوانان بها می دهد و آنجا شانس بیشتری برای فیکس بازی کردن دارد. هالند یک استعداد ناب و خالص است. او پدیده ای است که چند سال دیگر برای جذبش 200 تا 300 میلیون یورو هزینه خواهند کرد.»

 

لازم به ذکر است که هالند در 33 بازی این فصل خود توانسته 40 گل به ثمر برساند. 28 گل در 22 بازی برای سالزبورگ و 12 گل در 11 بازی برای دورتموند.

 

 

1493879

 

دیدگاه‌ها