کد خبر : 1682491 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 00:15 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

ضرر هنگفت بارسلونا از خرید ستاره برزیلی

ارزش فیلیپ کوتینیو در این دو سال به طور محسوسی کاهش یافته است.

ضرر هنگفت بارسلونا از خرید ستاره برزیلی


به گزارش "ورزش سه"، آینده فیلیپ کوتینیو در هاله ای از ابهام قرار داشته و هنوز مشخص نیست این هافبک خلاق فصل بعد در کدام تیم به میدان خواهد رفت. اما نشریه لیورپول اکو در گزارشی مدعی شد بارسلونا ضرر هنگفتی از خرید این بازیکن داشته و باید با مبلغی بسیار پایین تر از رقم خرید او را به فروش برساند.

 

1492671

 

وقتی فیلیپ کوتینیو در زمستان سال 2018 به بارسلونا پیوست، باشگاه اسپانیایی بند آزادسازی 355 میلیون پوندی در قرارداد او گنجاند و حالا و با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، آبی اناری ها احتمالا باید او را با مبلغی بین 70 تا 80 میلیون پوند به فروش برسانند.

 

این در حالیست که جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا چندی قبل به تمجید از فیلیپ کوتینیو پرداخته و مدعی شد اگر باشگاهی قادر به پرداخت بند آزادسازی این هافبک برزیلی نباشد، او در نوکمپ ماندگار خواهد شد. ادعایی که تقریبا غیرممکن است حتی به واقعیت زنزدیک هم شود. چند باشگاه لیگ برتری از جمله چلسی، نیوکاسل و لسترسیتی برای خرید فیلیپ کوتینیو اقدام کرده اند و احتمالا مقصد او در تابستان فوتبال جزیره خواهد بود، اما بارسلونا برای خرید این بازیکن تا به حال نزدیک به 140 میلیون یورو هزینه کرده و این به منزله ضرر بزرگ بارسلونا در این معامله است.

دیدگاه‌ها