کد خبر : 1684527 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 19:23 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی جانشین لائوتارو خواهد شد؟

انتخاب اول اینتر برای فصل بعد تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و 23 ساله لایپزیش است.

ستاره آلمانی جانشین لائوتارو خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تغییرات بزرگی در خط حمله اینتر برای فصل بعد در راه باشد و بازیکنان جدیدی در مسیر انتقال به این تیم هستند. الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی اینتر دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت و او به اولدترافورد بازخواهد گشت. همچنین اسپوزیتو، مهاجم جوان اینتر نیز برای کسب تجربه بیشتر به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد.

 

1479535

 

اما اسکای اسپورتس مدعی شد آنتونیو کونته از مدیران تیمش خواسته دنیس مرتنس و ادینسون کاوانی را به عنوان جانشین این دو بازیکن جذب کنند. قرارداد کاوانی در پایان فصل با پاری سن ژرمن تمام می شود و احتمال جدایی او زیاد است. همچنین مرتنس نیز در هفته های اخیر مذاکرات خوبی با اینتر داشته و ستاره ناپولی در مسیر انتقال به سن سیرو قرار دارد.

 

اما مهم ترین تغییر در صورت جدایی لائوتارو مارتینز رخ خواهد داد. به نظر می رسد این بازیکن جوان فاصله ای تا انتقال به بارسلونا ندارد و مصاحبه اخر لیونل مسی نیز این اخبار را تایید کرده است. کونته از مدیران اینتر خواسته تیمو ورنر را به عنوان جانشین جذب کنند. مهاجم آلمانی چیزی حدود 60 میلیون یورو قیمت دارد و اخیرا نیز ابراز تمایل کرده در خارج از آلمان بازی کند. در مسیر رخ دادن این انتقال، لیورپول جدی ترین رقیب اینتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها