کد خبر : 1688527 | 19 خرداد 1399 ساعت 20:25 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

لائوتارو و پیانیچ توانایی بازی برای بارسا را دارند

فابیو کاپلو، معتقد است که لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ در صورت پیوستن بارسلونا در این تیم موفق خواهند شد.

لائوتارو و پیانیچ توانایی بازی برای بارسا را دارند

به گزارش "ورزش سه"، دو ستاره حاضر در سری آ یعنی لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ اهداف اصلی بارسلونا برای نقل و انتقالات پیش رو به حساب می آیند. گفته می‌شود که لائوتارو احتمالاً با پرداخت ۱۱۱ میلیون از طرف بارسا و یا معاوضه بازیکن راهی نوکمپ خواهد شد. از طرف دیگر نیز صحبت های زیادی در رابطه با معاوضه میرالم پیانیچ با آرتور ملو شنیده می شود.

 

 

1495726

 

 

فابیو کاپلو اما معتقد است که لائوتارو و پیانیچ می‌توانند عملکرد خوبی در بارسلونا داشته باشند. او در این باره گفت: " لائوتارو مهاجم گریزپایی به حساب می‌آید و می تواند در محوطه جریمه از هر حریفی عبور کرده و گلزنی کند. او با وجود قد نه چندان بلندش در امر سر زنی نیز بسیار موفق است. لائوتارو چهارچوب شناس ماهری است و هنگام ضربه زدن به توپ، دروازه بان های حریف فرصت زیادی برای عکس العمل نشان دادن، ندارند."

 

کاپلو در ادامه گفت: " در مورد پیانیچ هم باید بگویم که او یک هافبک با دقت بسیار بالا به حساب می آید و من کاملاً سبک بازی او را دوست دارم. او می تواند در پست سرخیو بوسکتس یعنی جلوی مدافعان به کار گرفته شود اما با این حال همه چیز به تصمیم سرمربی بستگی دارد. لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ توانایی بازی در بارسلونا را دارا هستند."

دیدگاه‌ها