کد خبر : 1689131 | 23 خرداد 1399 ساعت 03:17 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سویا 2-0 بتیس؛ پیروزی قاطع سویا در دربی سویل

در اولین شب بازگشت مجدد لالیگا، سویا موفق شد در دربی این شهر حریفش رئال بتیس را 2-0 شکست دهد.

سویا 2-0 بتیس؛ پیروزی قاطع سویا در دربی سویل

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظار دوست‌داران فوتبال اسپانیا به سر رسید و بعد از نزدیک به سه ماه وقفه در لالیگا به دلیل اپیدمی کووید19 مسابقات فصل جاری این لیگ دیشب با برگزاری دربی سویا از سر گرفته شد.

 

در این بازی که به میزبانی سویا در ورزشگاه خانگی این شهر برگزار شد، بعد از آنکه سویا پیش از شروع بازی به کاپیتان سابق خود مارسلو کامپانل ادای احترام کرد با سوت داور دو تیم به مصاف هم رفتند. سویا در این بازی با گلهای لوکاس اوکامپوس و فرناندو موفق شد حریفش رئال بتیس را 2-0 شکست داده و سه امتیاز به امتیازهای خود اضافه کند.

 

1502436

 

بازی دیشب شباهت زیادی به دربی‌های همیشگی سویل نداشت. اما از همان ابتدای بازی می‌شد حدس زد که برنده آن سویا خواهد بود. سویا بازی را به مراتب بهتر از بتیس آغاز کرد و بازیکنان این تیم سرانجام در دقیقه 56 مزد برتری خود را گرفتند.

 

در این دقیقه اوکامپوس که بهترین بازیکن سویا در میدان بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و با مغلوب کردن جوئل روبلس دروازه‌بان بتیس، گل اول تیمش را به ثمر رساند. این پنالتی بعد از آن اعلام شد که مارک بارتا بازیکن بتیس، لوک دی‌یونگ ستاره سویا را در محوطه جریمه سرنگون کرده بود. داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به ضربه پنالتی به نفع سویا داد.

 

دومین گل سویا شش دقیقه بعد به ثمر رسید. بعد از ارسال یک ضربه کرنر اوکامپوس با یک ضربه درخشان پشت پا توپ را به فرناندو رساند تا او دومین گل سویا در این بازی را وارد دروازه بتیس کند.

 

1502438

 

درخشان‌ترین بازیکن میدان در بازی دیشب بدون شک اوکامپوس بود. او علاوه بر یک گل و یک پاس گل، در اوایل بازی دو بار هم توپ را به تیر دروازه بتیس کوبیده بود.

 

 

دیدگاه‌ها