کد خبر : 1697983 | 03 مرداد 1399 ساعت 18:00 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با بی بی سی

صلاح: چرا نتوانیم 3 بار متوالی قهرمان لیگ شویم؟

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش برای فتح مجدد لیگ برتر صحبت کرد.

صلاح: چرا نتوانیم 3 بار متوالی قهرمان لیگ شویم؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول توانست پس از 30 سال قهرمان لیگ انگلیس شود. این نوزدهمین قهرمانی قرمزها در لیگ انگلیس و اولین قهرمانی شان در شکل جدید برگزاری این رقابت ها بود.

لیورپول با هدایت یورگن کلوپ هفت هفته به اتمام رقابت ها بود که عنوان قهرمانی اش مسجل شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. قرمزها در یک سال اخیر لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز فتح کرده اند.

 

 

1514034

 

 

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول معتقد است عطش لازم برای ادامه این قهرمانی ها را دارند.

او به بی بی سی گفت:« عطش و میل به قهرمانی مهمترین فاکتور برای رسیدن به موفقیت است. همه چیز از همین اشتیاق و میل به قهرمانی می آید. حالا ما باید روی ذهنیت مان کار کنیم. میل به قهرمانی وجود دارد ولی پس از کسب 4 قهرمانی در یک سال گذشته، باید در ذهن مان این نکته را قرار دهیم که فصل بعد نیز برای کسب تمام عناوین قهرمانی تلاش کنیم.»

 

صلاح ادامه داد:« این ذهنیت باید وجود داشته باشد که برای فصول بعد نیز هدفی جز کسب قهرمانی نداشته باشیم. چرا نتوانیم دو یا سه بار متوالی قهرمانی لیگ برتر شویم؟ این تنها هدفی است که باید در ذهن مان باشد. معتقدم اگر بتوانیم عطش قهرمانی را حفظ کنیم و برایش بجنگیم، می توانیم فصل بعد هم قهرمان لیگ شویم و این قطعا امکانپذیر است.»

 

 

1507897

 

دیدگاه‌ها