کد خبر : 1698284 | 05 مرداد 1399 ساعت 09:50 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

سئوال بزرگ: فجر 11 نفره چطور 3 تعویض کرد؟

تیم فجر سپاسی شیراز پس از حواشی فراوان درباره کرونایی بودن اعضای این تیم شب گذشته به مصاف نود ارومیه رفت.

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول، شب گذشته در شیراز شاگردان داوود مهابادی در فجرسپاسی میزبان نود ارومیه بودند؛ ساعاتی قبل از این مسابقه اخباری پیرامون کرونایی شدن 18 بازیکن و عضو کادرفنی این باشگاه در فضای خبری منتشر شد تا شائبه‌هایی مبنی بر لغو احتمالی این مسابقه مطرح شود اما این اتفاق رخ نداد و بازی دنبال شد و در نهایت هم نود توانست به یک پیروزی با ارزش در شیراز برسد تا همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر باشد.

 

یکی از شایعات مطرح شده این بود که فجری‌ها تنها با یازده بازیکن مقابل نود به میدان رفته‌اند و لیست ذخیره نداشته‌اند! اتفاقی که با نگاهی به لیست این تیم در دیدار شب گذشته و سه تعویض انجام شده از سوی داوود مهابادی می‌توان نقض آن را اثبات کرد.

 

باید دید شرایط کرونایی‌های فجرسپاسی پس از انجام راستی‌آزمایی به چه صورت است و  این تیم که در نیم فصل دوم شرایط به شدت بدی را پشت سر گذاشته و هیچ بردی تاکنون به دست نیاورده، در هفته های باقیمانده از فصل جاری با چه شرایطی به مصاف رقبا خواهد رفت؟

 

1514452

لیست تیم فجر در بازی روز گذشته مقابل نود.آنها هفت ذخیره روی نیمکت خود داشتند که کیفیت و تجربه آنها برای ما نامکشوف است و احتمالا باید از بازیکنان امید و جوانان باشند.

دیدگاه‌ها