کد خبر : 1698295 | 05 مرداد 1399 ساعت 11:00 | 153K بازدید | 3 دیدگاه

مصاحبه اختصاصی رئیس بارسلونا با موندو دپورتیوو

زلزله تابستانی در بارسا: هفت بازیکن جدید گرفته‌ایم

بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگویی اختصاصی با روزنامه موندو دپورتیوو به سوالات درباره مسائل مختلف مبتلابه این باشگاه صحبت کرد.

زلزله تابستانی در بارسا: هفت بازیکن جدید گرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا که مدتی است هدف موج سنگین انتقادها قرار دارد در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو شرکت کرد. مهمترین اظهارات بارتومئو در سه حوزه نقل و انتقالات تابستانی، مساله جذب نیمار و لائوتارو، و کاهش دستمزد بازیکنان این تیم بود. بارتومئو گفت بارسا تا همینجا هفت بازیکن جدید به خدمت گرفته. در مورد نیمار‌، بارتومئو گفت اگر قرار نباشد بین دو باشگاه معاوضه انجام شود بازگشت نیمار به بارسا دشوار است. در مورد لائوتارو هم رئیس بارسا گفت درباره او با اینتر مذاکراتی انجام شده که فعلاً متوقف شده است.

 

1514482

 

تمدید قرارداد مسی؟ مسی بارها گفته که می خواهد در بارسلونا بازنشسته شود و من هیچ شکی ندارم که او تمدید خواهد کرد.

 

رابطه خوب با مسی؟ بله. من با کاپیتان‌ها رابطه خیلی خوبی دارم.

 

اولیت بارسا برای تمدید قراردادها. مهمترین تمدید قرارداد برای ما به نظر من مارک آندره تراشتگن است. نه تنها به خاطر کیفیت او به عنوان دروازه بان بلکه به خاطر شخصیتی که به عنوان یک بازیکن دارد. او یکی از دارایی های باارزش رختکن و آینده ما است. او حالا یکی از سه دروازه بان بزرگ دنیا است.

 

1514480

 

قراردادهای جدید دوران پساکرونا. بازیکنان ما درک می‌کنند که در این بحران در جامعه چه خبر است و با توجه به کاهش درآمد باشگاه‌ها از جمله بارسا بازیکنان ما می‌دانند که باید دستمزدشان را تطبیق بدهند. همه بازیکنان در حال انجام این کار هستند و ما هم روی این موضوع کار می کنیم.

 

میزان کاهش دستمزدها. من عدد و رقم نمی‌دهم ولی می گویم با توجه به میزان درآمد فعلی باشگاه آنها دستمزدهایشان را تطبیق خواهند داد. همه این را درک می‌کنند و مشغول کار روی این موضوع هستند.

 

درخواست جدید برای کاهش دستمزد بازیکنان؟ نه. ما در ماه مارس و آوریل و مه از بازیکنان درخواست کردیم و آنها دستمزدشان را 12 درصد کم کردند. ما در حال حاضر هنوز تصمیم جدیدی نگرفته ایم.

 

تمدید قرارداد لوئیس سوارز بعد از 2021؟ لوئیس قراردادی دارد که بسته به بازی هایی که انجام می دهد می تواند برای فصل 2021-2022 به صورت اتوماتیک تمدید شود.

 

صحبتهای ساندرو راسل رئیس سابق بارسلونا درباره نقش بیش از حد پررنگ ستاره‌ها در تصمیمات بارسلونا. من ساندرو را خیلی خوب می‌شناسم و معنای حرف‌هایش را می‌فهمم. ما همیشه نظر کاپیتان‌ها و مدیران اجرایی باشگاه را در مسائل مختلف جویا می‌شویم. ولی در نهایت تصمیمات نهایی را فقط و فقط هیات مدیره می گیرد.

 

جذب نیمار. ما در حال تصمیم گیری در این باره هستیم ولی اگر قرار نباشد بین دو باشگاه معاوضه صورت بگیرد این انتقال خلی دشوار خواهد بود.

 

مذاکره با اینتر برای جذب لائوتارو مارتینز. بله ما با اینتر صحبت کرده ایم ولی مساله فعلاً متوقف شده.

 

جذب لائوتارو هنوز اولویت است؟ تمرکز بخش ورزشی باشگاه در حال حاضر روی این است که بهترین مهره های ممکن جذب شوند.

 

اضافه شدن بازیکنان جوان در فصل آینده؟ بله ما همین حالا هفت بازیکن جوان را در نظر داریم. بارسا در ماه ژانویه برای آینده سرمایه گذاری‌هایی کرد و مردم کیفیت آن جوانها را دیده اند. پدری که بازیکنی جوان و بسیار بااستعداد است. ترینکائو که وقتی ما در ماه ژانویه جذبش کردیم کاملاً ناشناخته بود ولی الان یکی از بهترین بازیکنان زیر 21سال اروپا است. ماتئوس فرناندس که البته به دلیل بعضی مشکلات کم بازی کرده ولی در وایادولید نشان داده چقدر باکیفیت است. پیانیچ هم بازیکنی است که از بدو ورودش به تیم اصلی تاثیر مثبت خود را نشان خواهد داد. دیدن اینکه بازیکنان تیم ب بارسا در حال رسیدن به تیم اول هستند خیلی دلپذیر است. بازیکنانی مثل آراخو، دفاع وسطی که مسلماً شانس پیوستن به تیم اول را دارد. یا ستاره هایی مثل ریچی پوچ و آنسو فاتی.

 

 

دیدگاه‌ها