کد خبر : 1699760 | 12 مرداد 1399 ساعت 17:10 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

وین رونی:

دی بروینه مرا به یاد جرارد و گیگز می اندازد

از نظر وین رونی کوین دی بروینه یکی از سه بازیکن برتر حال حاضر دنیاست.

دی بروینه مرا به یاد جرارد و گیگز می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروینه پس از یک تجربه منفی در چلسی به ولفسبورگ پیوست و با درخشش در این تیم و کسب عنوان بهترین پاسور بوندسلیگا سال 2015 به لیگ برتر بازگشت و این بار پیراهن منچسترسیتی را به تن کرد.

 

 

1509771

 

 

سیتی برای جذب او 60 میلیون یورو هزینه کرد و او ثابت کرده ارزش این مبلغ را داشته است. ستاره بلژیکی در 220 بازی برای سیتی 56 گل زده و 89 پاس گل نیز داده است. خیلی ها معتقدند او باید امسال عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را کسب کند؛ هرچند سیتی موفق به قهرمانی نشد.

وین رونی اسطوره منچستریونایتد در ستون خود در نشریه تایمز و در مورد دی بروینه نوشت:« شکی در این نیست که دی بروینه بزرگترین سلاح منچسترسیتی در میدان است و شاید جزو سه بازیکن برتر حال حاضر دنیا هم باشد.

بازی برابر او از سخت ترین کارهاست و یادم است وقتی در اورتون بودم و برابر سیتی بازی داشتیم، مربی از سیستم 2-4-4 استفاده کرد و من به همراه مورگان اشنایدرلین باید برابر داوید سیلوا، دی بروینه و فرناندینیو قرار می گرفتیم و استرلینگ هم بازیکن آزاد بود. پس از 37 دقیقه سه گل از سیتی عقب بودیم و تنها 18 درصد مالکیت توپ با ما بود. من و اشنایدرلین حیرت زده بودیم و می گفتیم اینجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟»

 

 

 

1516372

 

 

رونی ادامه داد:« دی بروینه تا اندازه ای مرا یاد استیون جرارد می اندازد. او هم اغلب به سمت راست متمایل می شود ولی می تواند توپ های درخشانی را به همه نقاط زمین ارسال کند. از یک چیز دی بروینه که خوشم می آید، ریسکی بازی کردن اوست. او استاد دادن پاس های سخت در شرایط دشوار است.

همچنین دی بروینه از برخی جهات هم شبیه گیگز است. من سال ها کنار گیگزی بازی کردم و می دانستم وقتی توپ در اختیار اوست، من هم باید بدوم و به سمت فضای خالی بروم چون مطمئن بودم مرا پیدا خواهد کرد.

دی بروینه هم اینگونه است. شاید بازیکنان حریف سعی کنند او را در نقطه ای از زمین محدود کنند ولی او مثل گیگز از کوچکترین فضا می تواند بهترین پاس ها را برای مهاجمان تیمش ارسال کند.»

 

دیدگاه‌ها