کد خبر : 1700842 | 18 مرداد 1399 ساعت 13:27 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل موفقیت سیتی مقابل رئال از نگاه رحیم استرلینگ

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی می‌گوید که دوندگی بالای بازیکنان این تیم دلیل موفقیت شان برابر رئال مادرید بوده است.

دلیل موفقیت سیتی مقابل رئال از نگاه رحیم استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-2 شکست دهند. اگرچه یکی از گل های منچستر سیتی در بازی دیشب توسط ستاره انگلیسی این تیم یعنی رحیم استرلینگ به ثمر رسید اما این بازیکن در طول مسابقه چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

 

استرلینگ پس از حذف رئال مادرید توسط منچسترسیتی گفت: " چمپیونزلیگ رقابتی است که همه تیم دوست دارند در آن عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. در واقع اگر ما عملکرد مورد نظر خودمان را ارائه دهیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم، در پایان یک نتیجه خوب نیز به دست خواهیم آورد. اتفاقی که در دیدار مقابل رئال مادرید رخ داد."

 

 

1517850

 

 

استرلینگ در ادامه گفت: " از این موضوع که رئال مادرید واقعاً تیم فوق‌العاده ای است آگاه بودیم ولی ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و در نهایت فکر می‌کنم که در دیدار مقابل رئال مادرید فاصله دوندگی دو تیم باعث شد تفاوت ها رقم بخورد و ما به پیروزی دست پیدا کنیم. به عقیده من عملکرد بسیار فوق العاده ای از خودمان را ارائه دادیم و انگیزه مان برای پیروزی و صعود به مرحله بعد بسیار زیاد بود."

دیدگاه‌ها