کد خبر : 1705191 | 10 شهریور 1399 ساعت 19:04 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

قاتل PSG در فینال به این تیم باز خواهد گشت؟

کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن احتمال بازگشت به پاری سن ژرمن در آینده را رد نکرد.

قاتل PSG در فینال به این تیم باز خواهد گشت؟

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امسال می توانست برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود، اما شکست در فینال مقابل بایرن مونیخ تحقق این رویا را به تاخیر انداخت. جالب اینجاست تک گل بایرن در بازی فینال را کینگزلی کومان، بازیکنی که در اکادمی پاری سن ژرمن رشد کرده بود به ثمر رساند و حالا این بازیکن در مورد احتمال بازگشت و احساس فوق العاده اش بعد از گلزنی در فینال صحبت کرده است.

 

1521943

 

کینگزلی کومان گفت: "در حال حاضر بازگشت به پاری سن ژرمن در برنامه های من جایی ندارد. البته ممکن است من 8 الی 10 سال دیگر در بالاترین سطح بازی کنم و نمی توان هر احتمالی را از حالا رد کرد. در ذهن من آنها خاطراتی مربوط به کودکی هستند. من از دوران حضورم در پاری سن ژرمن خاطرات خوبی دارم.

 

گلزنی در فینال لیگ قهرمانان؟ هر روز که از خواب بیدار می شوم ، با خودم می گویم آیا واقعا اتفاق افتاده است؟ احساس عجیب دارم که امیدوارم کسی نتواند آن را از من دور کند. این احساس نه یک رویا در بیداری، بلکه یک خوشحالی خالص است.

 

اگر امروز برای این باشگاه بازی می کردم، قرار گرفتن در ترکیب ثابت سخت و پیچیده می شد، اگر نیمار در سمت چپ حضور داشت که دیگر هیچ شانسی نداشتم (با خنده)."

دیدگاه‌ها