کد خبر : 1707516 | 22 شهریور 1399 ساعت 18:33 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

برای از سرگیری دوباره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

تمام تیم های غرب آسیا به قطر رسیدند

تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا به قطر رسیده اند.

تمام تیم های غرب آسیا به قطر رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، 13 تیم حاضر در گروه های چهارگانه غرب آسیا، وارد قطر شدند و با توجه به حضور السد و الدحیل، دو تیم قطری حاضر در این رقابت ها، جمع تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تکمیل شد.


در روزهای پنجشنبه و جمعه، باشگاه های شرکت کننده در این مسابقات وارد قطر شدند که طبق شرایط و قوانین سختگیرانه، از تمامی بازیکنان، داوران و مسئولان تست سلامت به عمل آمد.


بنا بر پروتکل های بهداشتی این مسابقات، تمامی تیم ها قبل از حضور در قطر، یک دوره آزمایش کرونا را گذرانده و پس از ورود به دوحه نیز مجددا از آنها تست سلامت به عمل آمد. البته بنا بر پروتکل این رقابت ها، هر سه تا شش روز یکبار نیز مجددا با تست گیری از افراد حاضر در رقابت ها، بررسی های دوره ای انجام می شود.


برای اطمینان از ایمنی و جلوگیری از ابتلای افراد به کرونا، قوانین سخت گیرانه ای اعمال شده و برای اطمینان از ایمنی همه شرکت کنندگان، رفت و آمدبین هتل ها، استادیوم ها و سایت های آموزشی محدود خواهد بود.


اولین تیمی که روز پنجشنبه وارد دوحه شد، استقلال بود که در گروه A در کنار پلیس عراق و الاهلی عربستان بازی می کند. آخرین تیمی که وارد قطر شد، العین امارات بود که با السد قطر، سپاهان اصفهان و النصر عربستان در گروه چهارم حضور دارد.


باشگاه الوحده امارات که در گروه A و با استقلال همگروه است، پس از مثبت بودن تست کرونای چندین نفر از اعضای تیم، به AFC اعلام کرد که قادر نیست به قطر سفر کند. طبق دستورالعمل تعیین شده، این موضوع به کمیته های مربوطه AFC ارجاع داده می شود.


این مسابقات در چهار ورزشگاه قطر برگزار می شود که همگی آماده برگزاری این رقابت ها هستند. این ورزشگاه ها استادیوم بین المللی خلیفه ، استادیوم الجنوب ، استادیوم آموزش و پرورش و استادیوم جاسم بن حمد هستند.

 

دیدگاه‌ها