کد خبر : 1716597 | 10 آبان 1399 ساعت 17:01 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

رایان گیگز:

شاید منچستر 20 سال دیگر هم قهرمان لیگ نشود

اسطوره ولزی منچستریونایتد معتقد است با روند اوج گیری منچسترسیتی و لیورپول و تیم های دیگر، شاید به این زودی ها نوبت به قهرمانی یونایتد در لیگ برتر نرسد.

شاید منچستر 20 سال دیگر هم قهرمان لیگ نشود

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز معتقد است که احتمال دارد قهرمانی دوباره منچستریونایتد در لیگ برتر 20 سال طول بکشد خصوصا اگر یورگن کلوپ و پپ گواردیولا به حضورشان در این رقابت‌ها ادامه دهند. 

 

 

1539619

 

 

یونایتد از زمان جدایی سر الکس فرگوسن در پایان فصل 13-2012 تا به امروز قهرمان لیگ برتر نشده است. آنها دیوید مویس، لوییس فن خال و ژوزه مورینیو را در طول این مدت از کار برکنار کرده‌اند. لیورپول فصل گذشته موفق شد به حسرت 30 ساله خود در فتح این جام پایان دهد و گیگز نگران است که یونایتد نیز دچار اتفاق مشابهی شود خصوصا اگر رقبایش به روند رو به رشد خود در سال‌های اخیر ادامه دهند.

 

گیگز در گفتگو با جیمی کرگر در پادکست "گریتست گیم" گفت:« ممکن است پیش از این که متوجه شوید، 15-20 سال گذشته باشد. مخصوصا اگر یورگن کلوپ و پپ گواردیولا همچنان در تیم های شان بمانند. آن ها منابع و بازیکن در اختیار دارند، برای نمونه به لیورپول نگاه کنید. آن ها سال 1990 قهرمان شدند و فکر می کردند به زودی دوباره آن را تکرار خواهند کرد.

 

 

1539960

 

 

حتی با وجود یورگن کلوپ هم 4-5 سال طول کشید تا قهرمان شوند. شما باید به کاری که کلوپ انجام داد، خوب فکر کنید. او تیم را هر فصل تقویت کرد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. وقتی که پیشرفت در تیمش مشاهده شد، فشار موجود کمی کاهش یافت. ما به هر سرمربی یا بازیکنی که به تیم می آید از این دید نگاه می کنیم که او قرار است ما را به قهرمانی برساند، که البته روند کار اینطور نیست.»

دیدگاه‌ها