کد خبر : 1716804 | 11 آبان 1399 ساعت 15:55 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

شب پرحاشیه امباپه در نانت؛ احضار به اتاق داور

کیلیان امباپه شب گذشته از ستاره های تیمش در بازی با نانت بود و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما درگیری او با داور خبرساز شد.

شب پرحاشیه امباپه در نانت؛ احضار به اتاق داور

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته موفق شد در زمین نانت با سه گل به پیروزی برسد. هر سه گل در نیمه دوم بازی به ثمر رسید. نانت یک نیمه به خوبی مقاومت کرد و حتی می توانست روی یکی دو موقعیت به گل هم برسد. در دقایق پایانی نیمه اول کیلیان امباپه پس از برخورد با آپیا درون محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقاد به پنالتی نداشت.

 

 

1540205

 

 

پس از سوت پایان نیمه، امباپه به سمت داور رفت و به او گفت:« هر سال در این ورزشگاه همین داستان است. همیشه اینجا فریب مان می دهند. این قابل قبول نیست. پنالتی روی من مسلم بود.»

 

پس از این اظهارات و در حالی که امباپه به سمت رختکن می رفت، از سوی بن الحاجی داور بازی به رختکن داوران فراخوانده شد. امباپه همراه با مارکینیوش نزد داور رفت و طبق ادعای رسانه های فرانسوی توجیه شد.

 

 

1540204

 

 

نیمه دوم اما اوضاع به کام امباپه شد و پس از یک برخورد ساده داور برای پی اس جی اعلام پنالتی کرد تا شماره 7 بتواند گل دوم تیمش را به ثمر برساند. آندر هررا گل اول را زده بود و سارابیا هم با زدن گل سوم کار میزبان را تمام کرد. امباپه 16 دقیقه به پایان بازی با مصدومیتی جزئی تعویض شد.

ستاره فرانسوی هرچند در لیگ قهرمانان نتوانسته برای پی اس جی گلزنی کند ولی در لوشامپیونا روی 10 گل تیمش نقش مستقیم داشته است. 

دیدگاه‌ها