کد خبر : 1726940 | 02 دی 1399 ساعت 17:06 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

دی ماریا واسطه انتقال یاغی آتالانتا به پی‌اس‌جی

پاپو گومز کاپیتان جدایی طلب آتالانتا ممکن است با توصیه آنخل دی ماریا راهی پی اس جی شود.

دی ماریا واسطه انتقال یاغی آتالانتا به پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از باشگاه خود خواست که پاپو گومز کاپیتان آتالانتا را جذب کند. آتالانتا با جان پیرو گاسپرینی به تیمی متفاوت هم در ایتالیا و هم در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده و توانسته که در دو فصل اخیر نتایج درخشانی به دست آورد. در این موفقیت نقش گومز چشمگیر بوده است. او بی شک یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار آتالانتا به شمار می آید و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو می بندد.

 

 

1530199

 

 

در دیدارهای اخیر آتالانتا اما کمتر از این ستاره آرژانتینی استفاده شده است و به نظر می رسد که با سرمربی تیم به مشکل خورده؛ تا جایی که حتی در بعضی از بازی ها در فهرست تیم هم قرار نمی گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت امروز از جدایی قطعی گومز آرژانتینی از آتالانتا سخن به میان آورد و گفته می شود او به پاری سن ژرمن یا اینتر خواهد رفت.

این روزنامه معتبر ایتالیایی تاکید کرد که آنخل دی ماریا از لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن خواسته است که با گومز وارد مذاکره شود و او را جذب کند.

پیش از این هم مدیر ورزشی باشگاه اینتر اعلام کرد که به جذب گومز علاقه دارند و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو باشگاه می توانند  این هافبک آرژانتینی را جذب کنند.

 

 

1502306

دیدگاه‌ها