کد خبر : 1726982 | 02 دی 1399 ساعت 20:06 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: برد ۷ گله برابر پالاس؟ هرگز بازی آسانی نبود

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول معتقد است این تیم در یک بازی سخت مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسیده است.

آلیسون: برد ۷ گله برابر پالاس؟ هرگز بازی آسانی نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول طی دو فصل گذشته به تمام افتخارات ممکن از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه های جهان و لیگ برتر انگلیس دست یافته است. با این حال به نظر می‌رسد که آنها هرگز از این موفقیت ها اشباع نشده اند و همچنان به دنبال دستاوردهای جدید هستند.

 

قرمزهای آنفیلد اخیراً با هفت گل کریستال پالاس را شکست دادند و حالا دروازه‌بان برزیلی این تیم یعنی آلیسون بکر مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه لیورپول انجام داده است. او گفت: "  این که شما به حریفان و تیم هایی که برای قهرمانی می‌جنگند فشار می‌آورید، خوب است. با این حال ما فقط به خودمان و آن کاری که در زمین می‌توانیم انجام دهیم فکر می کنیم بنابراین هنگامی که با یک عملکرد عالی سه امتیاز را به دست می آورید، طبیعتا خوشحال خواهید شد."

 

 

1556002

 

 

آلیسون در ادامه گفت: "ما یک هفته فرصت داریم تا ابتدا استراحت کنیم و بعد برای چالش بعدی آماده شویم و سپس کمی از تعطیلات کریسمس لذت ببریم. همچنین برای هواداران نیز کریسمس خوبی را آرزو می کنم. امیدوارم که با خیال راحت از حضور در کنار خانواده خود لذت ببرند."

 

تحقیر کریستال پالاس: " اگر به نتیجه بازی نگاه کنید فکر می کنید که این یک بازی آسان برای ما بود اما هرگز اینطور نبود. ما باید خیلی سخت تلاش می‌کردیم. بازی در مقابل کریستال پالاس به دلیل نوع بازی آنها همیشه دشوار است اما در بسیاری از لحظات بازی خیلی خوب عمل کردیم."

 

 

1555089

دیدگاه‌ها