کد خبر : 1727742 | 06 دی 1399 ساعت 20:46 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

یکه‌تازی برنتفورد در چمپیونشیپ بدون قدوس

تیم فوتبال برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی‌اش مقابل کاردیف به برتری رسید.

یکه‌تازی برنتفورد در چمپیونشیپ بدون قدوس

 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم چمپیونشیپ انگلیس، تیم برنتفورد که سامان قدوس را برخلاف مسابقه اخیرش در جام اتحادیه در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مقابل تیم رده دهمی کاردیف قرار گرفت.

 

برنتفورد انگلیس در این دیدار خارج از خانه و در حالی که در نیمه اول با یک گل شکست خورده بود، در نهایت با هت‌تریک سرگی کانوس، مهاجم ۲۳ ساله اسپانیایی خود موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم کاردیف دست پیدا کند تا در امتیاز 38 با بورنموث رده سومی برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول چمپیونشیپ قرار بگیرد.

 

یاران قدوس که طی ۱۳ هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس هیچ شکستی نداشته و ۷ پیروزی و ۶ مساوی به دست آوردند و همچنین در دیدار اخیرشان در جام اتحادیه از سد نیوکسل عبور کردند، امشب هم موفق شدند برای پانزدهمین بازی متوالی به روند خوب خود ادامه دهند و به برتری برابر کاردیف برسند.

 

سامان قدوس، مهاجم ایرانی برنتفورد که پس از هشت هفته غیبت در ترکیب برنتفورد در رقابت‌های چمپیونشیپ، در دیدار گذشته تیمش در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس برابر نیوکسل حضور ثابت داشت و عملکرد خوبی ارائه داد، امشب برابر کاردیف تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

دیدگاه‌ها