کد خبر : 1728853 | 12 دی 1399 ساعت 14:51 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت تنگاتنگ سپاهان و گل‌گهر ادامه دارد

شاگردان امیرقلعه نویی و محرم نویدکیا تنها تیم هایی به شمار می روند که تا در تمام بازی هایشان موفق به گلزنی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و گل‌گهرسیرجان تقریبا شرایط مشابهی در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر دارند؛ شاگردان امیرقلعه‌نویی 14 گل در 9 مسابقه زده اند و 10 مرتبه هم دروازه علیرضا حقیقی باز شده است. در سوی دیگر نیز تیم سابق امیرقلعه‌نویی با محرم نویدکیا شرایط خوبی دارد و از هشت مسابقه صاحب 14 امتیاز شده؛ آنها در 8 مسابقه قبلی موفق به زدن 14 گل شده اند و البته 11 مرتبه نیز دروازه آنها باز شده تا در مقایسه با تیم گل گهر سیرجان با یک بازی کمتر، یک گل تفاضل کمتر هم داشته باشند و رتبه چهارم جدول به آنها پیش از مصاف حساس با پرسپولیس رسیده باشد.


با این وصف در حال حاضر شاگردان محرم نویدکیا و امیرقلعه‌نویی تنها دو تیمی در جدول 16 تیمه مسابقات لیگ برتر به شمار می روند که در تمامی بازی هایی که به میدان رفته اند، موفق به گلزنی شده اند؛ گل گهر این رکورد را در دیدار برابر استقلال تهران نیز ادامه داد و در سوی دیگر نیز شاگردان محرم نویدکیا در مقابل ماشین سازی علیرغم اینکه به سه امتیاز نرسیدند، نمایش بسیار خوبی در فاز هجومی داشتند و سه بار دروازه تیم میزبان را باز کردند.


همچنین بدترین خط هجومی لیگ را تیم مس رفسنجان دارد که در هشت بازی قبلی خود 4 بار گلزنی کرده است و تیم ماشین سازی هم ثبت 6 گل در 9 مسابقه شرایط خوبی از این حیث ندارد.

دیدگاه‌ها