کد خبر : 1729809 | 17 دی 1399 ساعت 11:30 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

آنتونیو کاسانو

دیبالا؟ شماره 10 یووه باید سطحش بالاتر باشد

آنتونیو کاسانو ستاره سابق ایتالیایی با انتقادی تند از پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس می گوید دیبالا وقتی تحت فشار قرار می گیرد خودش را گم کرده و کاملا ناتوان می شود.

دیبالا؟ شماره 10 یووه باید سطحش بالاتر باشد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو مهاجم سابق ایتالیایی و از جمله ستاره‌های جنجالی فوتبال این کشور با انتقادی تند از پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس می گوید دیبالا ارزش پول کلانی که برای امضای قرارداد جدید با یووه طلب کرده را ندارد. کاساون مدعی است دیبالا وقتی تحت فشار قرار می گیرد خودش را گم کرده و کاملا ناتوان می شود.

 

1560000

 

دیبالا تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد ولی با توجه به اینکه تا کنون قرارداد او با یووه تمدید نشده شایعاتی درباره احتمال ترک باشگاه توسط او وجود دارد. اخیرا در ایتالیا ادعا شد که دیبالا از یوونتوس خواسته است برای امضای قراردادی جدید باید دستمزدش را به اندازه 10 میلیون یورو در هر فصل افزایش دهد.

 

کاسانو که به نظر می رسید از این درخواست احتمالی دیبالا ناراحت است در گفتگوی آنلاین با کریستین ویری دیگر ستاره سابق فوتبال ایتالیا گفت:" همه مربیانی که دیبالا در یوونتوس با آنها کار کرده به این نتیجه رسیده بودند که حضورش در تورین ضروری نیست. برای همین من بعید می دانم او یک قهرمان یا یک بازیکن بزرگ باشد".

 

1553303

 

کاسانو در ادامه گفت:" من می گویم دیبالا قهرمان نیست و در تیم تغییر خاصی بوجود نمی آورد. او البته گلهای خوبی زده. مثل دی ناتاله و اینسینیه. ولی کسی که می خواهد پیراهن شماره 10 یوونتوس را بپوشد باید در سطح بالاتری باشد. من معتقدم او وقتی تحت فشار قرار می گیرد خودش را گم می کند و کاملا ناتوان می شود. آنوقت اینطور فوتبالیستی تقاضای 10 میلیون یورو در هر فصل کرده؟ نه، بی خیال، حرفش را هم نزن".

 

 

دیدگاه‌ها