کد خبر : 1729851 | 17 دی 1399 ساعت 14:01 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

شعبانی بهار: زهرا نعمتی با مربی اختصاصی کار می کند

وضعیت المپیکی کمانداران از زبان رییس فدراسیون

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هم در بخش زنان و هم مردان امیدوار به افزایش سهمیه ها هستیم.

وضعیت المپیکی کمانداران از زبان رییس فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فدراسیون تیراندازی با کمان تاکنون یک سهمیه المپیک توسط میلاد وزیری کسب کرده، رییس این فدراسیون امیدوار است در آینده تعداد سهمیه های کمانداران در راه المپیک افزایش پیدا کند؛ به ویژه زهرا نعمتی که نشان داده قابلیت حضور همزمان در المپیک و پارالمپیک را هم دارد.


غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص برگزاری لیگ گفت: لیگ ما هرسال از ابتدای تابستان شروع می شد. امسال با توجه به شرایط کرونا نوع دیگری لیگ را طراحی کردیم هرسال مسابقه در یک زمین برگزار می شود. به دلیل تراکم جمعیت نفرات را به دو جا تقسیم کردیم .دومین کاری که انجام دادیم یک هفته شرکت کننده های خانم حضور دارند و یک هفته شرکت کننده های آقا. از نظر تعداد هم 29 تیم شرکت کردند که 18 تیم کامپوند هستند و 11 تیم ریکرو. به لحاظ تعداد و کمیت تیمها خیلی خوب هستند و شاید خود ما هم انتظار نداشتیم که بخاطر وضعیت کرونا این تعدادتیم شرکت کنند ولی از دورترین نقطه ایران در این مسابقات شرکت می کنند. ما تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم . ما تعداد مسابقات را بیشتر کردیم تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.
وی در خصوص شرایط زهرا نعمتی با توجه به اینکه قرار بود مربی خارجی برای او استخدام شود، عنوان کرد: بر اساس هماهنگی که با کمیته پارالمپیک داشتیم در مجموع با شرایط موجود و هماهنگی که با خود خانم نعمتی داشتیم، با بچه های تیم ریکرو بانوان کار می کنند اما همزمان با مربی اختصاصی یعنی آقای پاکزاد هم کار می کنند.


شعبانی بهار در خصوص شرایط میلاد وزیری که از تیرو کمان سهمیه کسب کرده واینکه کجا تمرین می کند و وضعیتش چطور است، گفت: میلاد وزیری هر روز در کنار تیم ملی تمرین می کند و از آمادگی خوبی برخوردار است و تمام کارهایش مثل بدنسازی ، کارهای فنی ، مشاوره های روحی و روانی و غیره روی نظم پیش می رود. هم ما و هم خودش از شرایط راضی هستیم.


وی در خصوص اینکه فدراسیون چه برنامه هایی برای کسب سهمیه بیشتر دارد گفت: ما ده اردوی داخلی داریم ضمن اینکه سال آینده تا مسابقات المپیک سه مسابقه برون مرزی داریم که یکی از آنها در اردیبهشت ماه در کاپ آسیا در تایلند است و بعدی آن در چین است. 28 خرداد هم مسابقات جهانی در فرانسه است. تمام این تدارکات برای این است که سهمیه کسب کنیم. خانمها و آقایان هم انفرادی و هم تیمی می توانند سهمیه کسب کنند آقایان هم فقط تیمی می توانند این کار را انجام دهند.

دیدگاه‌ها