کد خبر : 1729868 | 17 دی 1399 ساعت 15:28 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی با فاضلی ادامه می دهد

نساجی با وجود شکست دو بر یک در برابر پیکان و اینکه نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است برنامه ای برای تغییر در کادر فنی اش ندارد و با وحید فاضلی به کار ادامه خواهد داد.

نساجی با فاضلی ادامه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه نساجی بعد از شکست در برابر تیم های سپاهان و مس که خوب بازی نکرد در سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرد اما جدا از نمایش خوب در برابر پرسپولیس مقابل فولاد و پیکان هم خوب بازی کرد به طوریکه مربیان حریف هم به این موضوع اشاره کردند. به خصوص در بازی با پیکان که مهدی تارتار گفت بعد از گل اول نساجی؛ این تیم یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت. مضاف بر اینکه به زعم باشگاه نساجی در این بازی داور از گرفتن دو پنالتی مسلم به سود آنها خودداری کرده و برخی کارشناسان داوری از جمله نوید مظفری مدعی شده اند گل دوم نساجی در این بازی درست بوده است.

 

به هر صورت باشگاه نساجی قصد دارد با توجه به روند خوبی که تیم در هفته های اخیر داشته باز هم به مربی جوانش فرصت بدهد. به خصوص که در دو بازی بعدی میزبان تیم های صنعت نفت و ماشین سازی است و اگر موفق عمل کند با توجه به فاصله نزدیک بین تیم ها در جدول رده بندی می تواند جهش خوبی داشته باشد.

 

شائبه حضور مجید جلالی در محافل ورزشی بعد از شکست نساجی در برابر پیکان قوت گرفته اما نساجی امروز با هدایت وحید فاضلی به برنامه ریکاوری خود ادامه می دهد تا مهیای بازی با صنعت نفت شود.

دیدگاه‌ها