کد خبر : 1745331 | 04 فروردين 1400 ساعت 20:44 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از جانشین احتمالی داوید دخیا در یونایتد

بر اساس ادعای اکیپ باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام، را به عنوان جانشین داوید دخیا جذب کند.

رونمایی از جانشین احتمالی داوید دخیا در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا در سال 2011 با نظر سر الکس فرگوسن از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست. او طی این مدت همواره تلاش کرد که خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان دنیا معرفی کند و البته جانشین بسیار خوبی برای گلر اسطوره ای شیاطین سرخ یعنی ادوین فن درسار باشد.

 

 

1579531

 

 

اگر چه سال های ابتدایی حضور داوید دخیا در درون دروازه منچستر یونایتد بسیار فوق‌العاده سپری شد اما گلر اسپانیایی در یکی دو فصل گذشته با افتی فاحش روبرو شده و اشتباهات عجیب و غریب زیادی مرتکب شده است؛ موضوعی که نهایتاً طی هفته‌های گذشته منجر به نیمکت‌نشینی او شد و اکنون می‌توان گفت که دین هندرسون دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ محسوب می شود.

 

از طرفی بعید به نظر می رسد که منچستر یونایتد برنامه خاصی برای تمدید قرارداد داوید دخیا داشته باشد و گزارشات حاکی از آن است که احتمال جدایی او از این تیم در تابستان پیش رو بسیار بالاست. در همین ارتباط نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده که دروازه بان فرانسوی و ملی پوش تاتنهام یعنی هوگو لوریس گزینه اصلی جانشینی دخیا محسوب می‌شود و اصلا بعید نیست که یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی 2021 برای جذب دروازه بان تاتنهام اقدام کند.

 

 

1583610

 


این در حالی است که گفته می شود لوریس نیز در آستانه جدایی از تاتنهام قرار گرفته است؛ موضوعی که می تواند باعث افزایش احتمال رخ دادن این انتقال شود.

دیدگاه‌ها