کد خبر : 1746994 | 15 فروردين 1400 ساعت 16:25 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

در واکنش به خطر محرومیت از ال کلاسیکو

کومان: مسی بازی می کند و هیچ ترسی هم ندارم

رونالد کومان فردا بدون ترس به لئو مسی و فرانکی دی یونگ بازی خواهد داد.

کومان: مسی بازی می کند و هیچ ترسی هم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان رئال وایادولید است و با علم به نتایجی که رئال و اتلتیکو کسب کرده اند، تحت هر شرایطی محکوم به کسب سه امتیاز است.

بارسا که فعلا با 4 امتیاز کمتر از اتلتیکو و یک امتیاز کمتر از رئال(با یک بازی کمتر) در رده سوم ایستاده، پس از بازی فردا باید به مصاف رئال مادرید برود. لئو مسی و فرانکی دی یونگ دو بازیکن 4 اخطاره بارسا هستند و باید مراقب باشند تا فردا شب کارت نگیرند.

 

 

1578463

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در مورد بازی فردا گفت:« می دانیم که وایادولید این روزها با مشکل مصدومیت و بیماری بازیکنانش مواجه است ولی انتظار یک بازی دشوار را داریم. باید فرم مطلوب مان را حفظ کنیم و روندی که پیش از وقفه بازی های ملی داشتیم را ادامه دهیم. بازیکنان با روحیه از بازی های ملی برگشتند و از این بازی خانگی برد می خواهند.

معتقدم نباید فکر کنیم بازی ساده ای خواهد شد. وایادولید غایبان مهمی دارد ولی این بازی مثل تله است. باید آماده وارد زمین شویم و با همه توان مان در زمین بازی کنیم. این بازی می تواند دردسرساز شود اگر حریف را دست کم بگیریم.»

 

 

1584509

 

 

خطر محرومیت مسی و دی یونگ از ال کلاسیکو:« می دانم که این دو 4 کارته هستند ولی الان وقت استراحت دادن به بازیکن از ترس محرومیت نیست. 10 بازی دیگر باقیمانده و نیاز به بهترین ها در میدان دارم.»

 

مذاکره باشگاه با ارلینگ هالند:« در وقفه بازی های ملی با خوان لاپورتا(رئیس) در مورد فصل بعد و برنامه های نقل و انتقالاتی حرف زدیم ولی الان وقت صحبت در مورد بازیکنان تیم های دیگر نیست.»

 

 

1585281

 

 

آینده لیونل مسی:« این یک قضیه خیلی مهم برای بارسلوناست و هر کاری خواهیم کرد تا مسی چند سال بیشتر بماند ولی الان همه تمرکزم روی بازی فرداست. تمدید با مسی وظیفه رئیس باشگاه است و  من به عنوان مربی، تنها روی بازی های پیش رو تمرکز کرده ام.»

 

وضعیت جرارد پیکه و سرجی روبرتو:« هر دو با تیم تمرین می کنند و به اندازه کافی نسبت به روزهای قبل بهتر شده اند. فردا در مورد این دو تصمیم خواهم گرفت. البته قصد ندارم روی هیچ کدام ریسک کنم؛ نه فقط به خاطر ال کلاسیکو که به خاطر بازی های مهم هفته های پیش رو بهتر است وقتی 100 درصد آماده اند، به میدان برگردند.»

 

 

1586368

 

 

جلسه با لاپورتا:« او به من اطمینان خاطر داد و از شرایط تیم بسیار راضی است که معتقدم طبیعی هم به نظر می رسد. هیچ تیمی را نباید در ماه نوامبر قضاوت کرد. الان ما در دو جام شانس قهرمانی داریم و همانطور که لاپورتا در روز انتخابش به عنوان رئیس باشگاه گفت، او به کادر فنی فعلی اطمینان دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها