کد خبر : 1748653 | 23 فروردين 1400 ساعت 10:38 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت از ستاره جوان؛

توخل: هاورتز مثل دیگو کاستا نیست

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بازیکنی جنگنده مثل دیگو کاستا نیست اما با این وجود توماس توخل، سرمربی آبی‌ها، ارزش زیادی برای او قائل است.

توخل: هاورتز مثل دیگو کاستا نیست

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل می‌گوید کای هاورتز هرگز تبدیل به شخصیتی آتشین، مثل آنچه دیگو کاستا در چلسی بود، نخواهد شد اما مهاجم آلمانی هنوز هم می‌تواند در ترکیب آبی‌ها بدرخشد.

 

1590178

 

هاورتز در پیروزی 4-1 چلسی برابر کریستال پالاس یک گل زد و یک پاس گل هم داد، ان هم در اولین بازی در 17 بازی گذشته که چلسی توانست با بیش از دو گل حریف خود را شکست دهد.

هاورتز پس از یک نمایش پرانتقاد برابر پورتو، در نقش 9 کاذب در دیدار با کریستال پالاس درخشید و توخل نیز باور دارد که از زمان پیوستن مهاجم آلمانی به آبی‌ها، او را به درستی درک نکرده‌اند.

 

توخل درباره ستاره جوان تیمش گفت: "او آن بازیکنی نیست که خیلی دستخوش احساسات شود یا ببینید که از کوره در رفته است. بعضی بازیکنان اینطور هستند که باید با دیگران بجنگند تا بتوانند آن استارتی که می‌خواهند و آن شتاب اولیه مناسب را پیدا کنند. او مثل دیگو کاستا نیست. به همین سادگی. من هیچوقت نمی‌خواهم که او تبدیل به چنین چیزی بشود. 

 

1590179

 

نباید حالاتش را اشتباه برداشت کرد و فکر کرد که او 100 درصد توانش را برای تیم نمی‌گذارد. او شخصیت بسیار ساکت و توداری دارد و ما همه از توانایی‌هایش آگاهیم.

من نمی دانم که او به چه سطحی قرار است برسد و با چه سرعتی می‌تواند این کار را انجام دهد. فقط می‌توانم دوباره تکرار کنم که او از لورکوزن به لیگ برتر آمد و از منطقه امن خود خارج شد؛ شما همواره می‌خواهید خود را به چالش بکشید. این فرصت او است و نشان دادن کیفیت و توانایی‌اش دیگر به او بستگی دارد.

او در تمام‌کنندگی می‌تواند بی‌رحم‌تر هم باشد جدا از کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. لازم نیست که رهبر عاطفی و احساسی ما باشد چرا که او چنین آدمی نیست و لزومی هم ندارد.

 

1590176

 

اما از نظر کنترل توپ، حفظ توپ در موقعیت‌های دشوار، دوندگی، قرار گرفتن در موقعیت‌های حساس روی دروازه حریف و تمام‌کنندگی خوب، این همان چیزی است که ما از او می‌خواهیم. او باید خودش را نشان دهد. زندگی به عنوان یک بازیکن مهاجم در چلسی چنین چیزی است."

دیدگاه‌ها