کد خبر : 1791713 | 22 آبان 1400 ساعت 00:28 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

کُری‌خوانی بازیکنان آلومینیوم در اردو؛

تمرین شاگردان خطیبی در حد بازی رسمی!(عکس)

تمرین عصر جمعه شاگردان خطیبی در حد یک بازی رسمی، حساس و پر هیجان بود.

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی پای به لیگ بیست و یکم گذاشت و پیش از فیفا دی با کسب دو برد و دو مساوی، شروعی بسیار خوب برای خود رقم زد. این تیم که با 8 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارد، برای حفظ آمادگی خود، اردویی چهار روزه را برپا کرده بود که امروز به پایان رسید.

 

اردوی چهار روزه شاگردان خطیبی در اراک برپا شده بود و آخرین جلسه تمرینی آلومینیومی ها در این اردو، عصر روز جمعه در هوایی بارانی برگزار شد.

 

رسول خطیبی برای حفظ روحیه شاگردانش و ایجاد شرایط رقابتی در تعطیلات لیگ، بخشی از تمرین روز جمعه را به مسابقه ای هیجان انگیز اختصاص داد؛ مسابقه ای که بازیکنان در آن به 4 تیم تقسیم شده و باهم به مسابقه پرداختند.

 

این تورنمنت درون تمرینی با حضور تمامی بازیکنان آلومینیوم که در چهار گروه تقسیم شده بودند، برگزار شد، هیجان و حساسیتی در حد یک بازی فوتبال رسمی داشت و شاهد رقابتی جالب بین بازیکنان این چهار گروه برای کسب عنوان نخست بودیم. 

 

رقابت برای کسب عنوان نخست، بسیار تنگاتنگ پیش رفت و تیم برنده در نهایت در ضربات پنالتی مشخص شد. شادی اعضای تیم برنده هم در نوع خود بسیار جالب بود. اعضای این تیم در حالی که کری و مسابقه را یکجا برده بودند، به انجام شادی پس از پیروزی پرداخته و با ژست هایی جالب مقابل دوربین قرار گرفتند تا با برگزاری یک جشن واقعی، برای هم تیمی هایشان دوباره کری بخوانند.

 

عکس: محمد عباسی

 

1663782

 

1663783

 

1663784

 

1663785

دیدگاه‌ها