کد خبر : 1803977 | 22 دی 1400 ساعت 20:34 | 41.7K بازدید | 11 دیدگاه

مصدومیت علیه حضور ستاره اتریشی؛

ترکیب رئال مادرید برای الکلاسیکو با یک سورپرایز

کارلتو آنچلوتی برای مصاف حساس با بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا، ترکیب اولیه رئال مادرید را چینش و معرفی کرد.

ترکیب رئال مادرید برای الکلاسیکو با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه" در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا در سال 2022 که به میزبانی ریاض عربستان برگزار می‌شود، رئال مادرید از ساعت 22:30 در ورزشگاه کینگ فهد عربستان به مصاف حریف سنتی خود، بارسلونا می‌رود؛ الکلاسیکوی جذاب و متفاوت به میزبانی قاره آسیا.

 

آنچلوتی برای مسابقه امشب، تغییرات چندانی در ترکیب اصلی تیمش نداشته و تنها یک سورپرایز ویژه در جمع نفرات وی در ترکیب اصلی به چشم می‌خورد؛ جایی که زوج خط دفاعی رئالی‌ها را میلیتائو و ناچو شکل می‌دهند و خبری از حضور داوید آلابا در جمع شاگردان مربی ایتالیایی نیست.

 

جالب آن‌که آلابا در فهرست رئال برای مسابقه امشب حضور ندارد و از روی سکوهای ورزشگاه کینگ فهد تماشاگر مسابقه الکلاسیکو خواهد بود؛ گویا او به دلیل مشکلات عضلانی نتوانسته همراه امشب کهکشانی‌ها باشد تا سورپرایز ویژه آنچلوتی در ترکیب اصلی این‌گونه شکل گیرد.

 

ادن هازارد ستاره گرانقیمت رئالی‌ها بازهم فرصت حضور در ترکیب اولیه برای الکلاسیکو را از دست داده و باید دید چه زمانی در جریان مسابقه به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

 

ترکیب رئال مادرید مقابل بارسلونا:

 

تیبو کورتوا، دنیل کارواخال، ادر میلیتائو، ناچو فرناندز، تونی کروس، کریم بنزما، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و فرلان مندی.

 

1682080

دیدگاه‌ها