کد خبر : 63415 | 08 دی 1390 ساعت 18:26 | 749 بازدید | 0 دیدگاه

رومئو در سال 2013 به بارسا برمی گردد

این ستاره 20 ساله در تابستان گذشته از بارسا به چلسی پیوست.

رومئو در سال 2013 به بارسا برمی گردد

 مدیر برنامه های اوریل رومئو، هافبک چلسی، اعلام کرد این بازیکن در تابستان آینده به بارسا بازنخواهد گشت اما احتمال بازگشت این بازیکن به نوکمپ در سال 2013 را رد نکرد.

 این ستاره 20 ساله در تابستان گذشته از بارسا به چلسی پیوست و براساس گزارش ها، با توجه به انچه در قراردادش آمده، او در تابستان 2012 با 10 میلیون یورو و در تابستان 2013 با 15 میلیون یورو می تواند به تیم سابقش برگردد.

 این در حالی است که ویلاس بواس وجود چنین بندی را رد کرد و اعلام کرد تنها در صورتی که بخواهند این بازیکن اسپانیایی را بفروشند، باشگاه کاتالانی در اولویت قرار دارد.

 اما خاویر ماخیکو دیاس، مدیر برنامه های رومئو در در گفتگو با مارکا گفت:" رومئو به بارسا برمی گردد؟ رویای او پیش از جدایی از بارسا این بود که بازیکن بارسا باشد و هنوز هم چنین آروزیی دارد اما ما نمی توانیم فرصتی که باشگاه چلسی برای او فراهم کرد را نادیده بگیریم.

 اوریل در لیگ برتر برای خود نامی دست و پا کرده و در تیمش به بازیکنی ثابت تبدیل شده است. ما به باشگاه چلسی تعهد داریم و نمی توانیم آنها را در عمل انجام شده قرار بدهیم.

 او باید در چلسی به پیشرفتش ادامه بدهد و همچنان در ترکیب اصلی بازی کند. شاید یک سال بیشتر ماندن در چلسی و سپس بازگشت به بارسا در سال 2013 متقاعد کننده تر باشد."

دیدگاه‌ها