کد خبر : 1604194 | 23 فروردين 1398 ساعت 12:25 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز بن‌عطیه برای بازگشت به سری آ

مهدی بن‌عطیه، ستاره مراکشی الدحیل که بعد از جدایی از یوونتوس به فوتبال باشگاهی قطر پیوسته و یکی از ستاره‌های بزرگ این فصل تیم پرستاره قطری است از احتمال بازگشت خود به سری آ می‌گوید.

چراغ سبز بن‌عطیه برای بازگشت به سری آ

به گزارش "ورزش سه"، مهدی‌ بن‌عطیه، ستاره مراکشی باشگاه الدحیل قطر که در فصل جاری با پیراهن این تیم پرستاره قطری در فوتبال قطر و آسیا به میدان می‌رود، از یوونتوس به این باشگاه ملحق شده و حالا می‌گوید احتمال دارد دوباره به سری آ بازگردد. بن‌عطیه در مصاحبه خود به نکاتی اشاره می‌کند که احتمال ملحق شدنش به باشگاه رم، در صورت بازگشت به سری آ، را پررنگ می‌کند.

 

بسیاری از رسانه‌ها علت جدایی بن‌عطیه از یوونتوس و ورودش به فوتبال قطر را رابطه پرتنش او با مکس آلگری، سرمربی یووه می‌دانند. وقتی مصاحبه‌کننده درباره رابطه بن‌عطیه با آلگری از او می‌پرسد، ستاره مراکشی در پاسخ می‌گوید:" اگر به کارنامه مربی‌گری آلگری نگاه کنید او مربی خیلی خوبی است. من با او هیچ مشکلی نداشته و ندارم ولی فکر کنم او با من مشکل داشت. فکر کنم علتش این بود که از حرف زدن با من خوشش نمی‌آمد و دیگر نمی‌توانست تحملم کند".

 

1397262

 

بن‌عطیه که سابقه بازی در باشگاه رم را هم دارد می‌گوید این باشگاه ایتالیایی برای او همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این درحالی است که وقتی بن‌عطیه در سال 2014 رم را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست، رئیس باشگاه رم از او به عنوان دروغگویی مسموم یاد کرده بود.

 

1397261

 

بن‌عطیه درباره باشگاه رم گفت:" رودی گارسیا، مربی آن زمان رم به من اعتماد به نفس داد. من برای او نقش مترجم را بازی می‌کردم. او من را بعد از دو غول بزرگ باشگاه، فرانچسکو توتی و دانیله ده‌روسی کاپیتان کرد. من اینها را فراموش نمی‌کنم همینطور که استادیوم الیمپیکو را فراموش نخواهم کرد. وقتی وارد این استادیوم می‌شوید انگار دنیا را به شما داده‌اند. هواداران رم لیاقت پیروزی‌های بیشتر را دارند. من آنها را درک می‌کند. رمی‌ها به چیزی جز پیروزی رضایت نمی‌دهند".

 

 

 

دیدگاه‌ها