کد خبر : 1007602 | 07 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

امینی: برنز آسیا لکه ننگی در کارنامه‌ام است

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: به هیچ عنوان از نتیجه‌ای که گرفتم راضی نیستم و این مدال لکه ننگی در کارنامه ورزشی‌ام است.

امینی: برنز آسیا لکه ننگی در کارنامه‌ام است
احسان امینی درباره کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت‌: به هیچ عنوان از نتیجه‌ای که گرفتم راضی نیستم و این مدال لکه ننگی در کارنامه ورزشی‌ام است.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: بعد از مدت‌ها روی تشک رفتم، خودم هم نمی‌دانم چرا اینطور کشتی گرفتم و به مدال طلا نرسیدم. این مدال ارزشی برای من نداشت و حضور در این مسابقات نکته مثبتی نداشت.
دارنده مدال‌های طلا و برنز آسیا تصریح کرد: البته کمی هم شرایط میزبانی روی عملکردم تأثیر منفی گذاشته‌ بود، اما دنبال بهانه نیستم و مقصر اصلی خود هستم. فیلم‌های کشتی‌هایم را که می‌بینم باورم نمی‌شود که اینطور کشتی گرفته باشم. هر لحظه که حریفانم اراده می کردند، خاکم می‌کردند.
امینی با اشاره به اینکه از جام تختی سال گذشته یک سال مدام در اردو بوده است، گفت: به نظرم این شرایط خسته‌ام کرده بود؛ بدنم جواب نداد در حالی که انتظارم از خودم خیلی بالاتر بود. باید این نتیجه را جبران کنم؛ بعد از چند هفته استراحت خودم را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی آماده می‌کنم تا به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی برسم.
وی با اشاره به ناداوری در مسابقات کشتی فرنگی عنوان کرد: تا به حال چنین قضاوت‌هایی ندیده بودم. به هر حال در هر مسابقه‌ای هوای میزبان را بیشتر دارند و ناداوری صورت می‌گیرد، اما در این مسابقات وحشتناک بود. در مسابقات گیل‌نیرنگ و نعمت‌پور آنقدر داوری‌ها یکطرفه بود که بغض کردم و شوکه شدم.

دیدگاه‌ها